Toon posts:

Toshiba Tecra 8000 externe FDD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek al dagen op ut internet naar een winkel, die mij een externe floppy drive kan verkopen. Niet usb, maar voor het slot, wat er oorsprongkelijk bijzit. zodat ik als ik wil mijn cd speler, en mijn floppy drive kan omdraaien. als iemand nou toevallig een winkeltje weet die heel veel troep voor laptops heeft. post ze aub. ik heb al hardware.pagina.nl gekeken, maar.....das een lijst van hier tot de grond, waarbij de ECHTE goeie sites nog niet eens bij zitten ;)
dus, als je ze heb...post ze AUB :)

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 11:50
offtopic:
Wat een sig. heb jij zeg.. dat ding is 3 pagina's breed :z

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
sorry, ik had t ooit als een testje gedaan. ik heb het nu aangepast :)

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

verkoopt toshiba die zelf niet ?
zoniet waarom kan het geen usb zijn ?
en wat bedoel je met slot ?

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus graag een floppy drive, met een houder eromheen zeg maar, en uit die houder, komt het snoer die naar je leptop gaat. het idee is, dat je de inhoud van die houder kan veranderen. ik zou nu graag, een houder EN een floppy drive willen (die floppy drive past dan in die houder. ;) ) want, als ik iets via usb neem, kan ik nooit los een dvd speler kopen bijvoorbeeld, om die dan in die houder te gooien, jah, dan kan ik ook wel weer een losse externe dvd speler kopen, maar das veel te veel gekloot :) . Sommige IBM Thinkpads hebben dat ook.
Onder mijn 2 ruimtes voor mijn pcmcia kaarten, zit een kleine port (stekker-dingetje), die is voor externe dingen bedoeld....zoals een flopppy drive...maar...ik weet echt niet waar ik die dingen moet halen...... :(

• rambo-2001

rambo-2001

be anonymous

voor usb is er een usb mobile rack
http://www.thats.net/usbmbr.htm
zover ik weet kun je dan wel een diskettedrive (lees superdisk)op aansluiten verder kun je er cd-rom,hd enz. op aansluiten zelf heb ik wel eens een dvd rom erop aangesloten die zag die wel volgens mij (lang geleden) maar ik heb toen niet gekeken of hij ook een dvd film kon afspelen.

• rambo-2001

rambo-2001

be anonymous

Pagina: 1