Hoi,
Ik heb sinds kort een AMD AthlonXP 1700+ 512MB DDR PC2100 en dat op een MSI K7T266A Pro2 mobo.
GFX: GeForce 2mx 32MB det. drvs 12.90 (met DirectX 8.1)
oke.. nu is het volgende aan de hand..
stel ik start 3dmark2001 en bekijk de "lobby" ala matrix scene.. 1024x768@16 T16 TB Z16 High Detail..
dan begint die fijn enzo.. maar tijdens het weergeven van de demo 'hangt' die af en toe.. *(geldt overigens ook voor alle andere scenes in de demo)
hij loopt zeg maar prima, maar om (precies) 1 seconden blijft die eventjes hangen (voor echt miliseconden) en .. hup gaat die weer verder, volgende seconden same thing..
dit doet die ook bij:
- Vulpine GLMark
- Final Reality
Is dit een bekend probleem? zo ja, heeft iemand een oplossing hiervoor?
zo nee.. tips?
Alvast bedankt
Grtz,
Nighteye
Ik heb sinds kort een AMD AthlonXP 1700+ 512MB DDR PC2100 en dat op een MSI K7T266A Pro2 mobo.
GFX: GeForce 2mx 32MB det. drvs 12.90 (met DirectX 8.1)
oke.. nu is het volgende aan de hand..
stel ik start 3dmark2001 en bekijk de "lobby" ala matrix scene.. 1024x768@16 T16 TB Z16 High Detail..
dan begint die fijn enzo.. maar tijdens het weergeven van de demo 'hangt' die af en toe.. *(geldt overigens ook voor alle andere scenes in de demo)
hij loopt zeg maar prima, maar om (precies) 1 seconden blijft die eventjes hangen (voor echt miliseconden) en .. hup gaat die weer verder, volgende seconden same thing..
dit doet die ook bij:
- Vulpine GLMark
- Final Reality
Is dit een bekend probleem? zo ja, heeft iemand een oplossing hiervoor?
zo nee.. tips?
Alvast bedankt
Grtz,
Nighteye