Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <? function html($str) { $str = str_replace("&amp;lt;","<",$str); $str = str_replace("&amp;gt;",">",$str); return $str; } $string = preg_replace("/\\[HTML\]\r?\n?(.*)\\[\/HTML\]\r?\n?/ise",'html("\\1")',$string); ?> |
zoiets?
edit: oh en hij haalt overbodige newlines ook weg
ja volgens mij gaat dit best wel werkenOp zondag 25 november 2001 00:57 schreef fladder het volgende:
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 <? function html($str) { $str = str_replace("&amp;amp;lt;","<",$str); $str = str_replace("&amp;amp;gt;",">",$str); return $str; } $string = preg_replace("/\\[HTML\]\r?\n?(.*)\\[\/HTML\]\r?\n?/ise",'html("\\1")',$string); ?>
zoiets?
edit: oh en hij haalt overbodige newlines ook weg
ik ga het ff testen
alvast bedankt!!!
ik heb de code een beetje aangepast maar hij zet de < en > niet om naar < en >
heb ik iets fout gedaan?
heb ik iets fout gedaan?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <? $bericht = str_replace("<","&lt",$bericht); $bericht = str_replace(">","&gt",$bericht); // knip function html($str) { $str = str_replace("&lt","<",$str); $str = str_replace("&gt",">",$str); return $str; } if ($userstatus == "Moderator") { $bericht = preg_replace("/\\[html\](.*?)\\[\/html\]/msi",html("\\1"),$bericht); } ?> |
Klopt, dus daarom gebruik ik nu weer de 'originele' en nu werkt ie ook opeens.. Dat is dus opgelost.Op zondag 25 november 2001 13:14 schreef fladder het volgende:
Ja je hebt de preg_replace verprutst.
maar nu wou ik hetzelfde doen met een [thread=X] functie.
maar in een thread waar ik de functie gebruik is er niks aan de hand, maar in een thread waar ik de functie niet gebruik krijg ik:
Fatal error: Cannot redeclare thread() in /www/.../thread.php on line 203
Iemand enig idee?
thread al een keer gedeclareerd
*zucht* errors lezen is niet moeilijk toch?
en zeker in php niet
*zucht* errors lezen is niet moeilijk toch?
en zeker in php niet
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
en dat betekend dat de functie thread() al bestaat??? Niet hoor...Op zondag 25 november 2001 18:29 schreef D2k het volgende:
thread al een keer gedeclareerd
voor mij wel*zucht* errors lezen is niet moeilijk toch?
das waaren zeker in php niet
--> schop <--
kan iemand mij dan misschien meer duidelijkheid geven hoe dit probleem is op te lossen, en heb ik gelijk met mijn beredenering?
Thnx
kan iemand mij dan misschien meer duidelijkheid geven hoe dit probleem is op te lossen, en heb ik gelijk met mijn beredenering?
Thnx
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| <? function thread($str) // dit is regel 203 { $thread_sql = mysql_query("SELECT * FROM f_threads WHERE id='$str'") or die("<p>Error: ".mysql_error()); $thread_row = mysql_fetch_array($thread_sql); $threadtitel = $thread_row["titel"]; $threadtitel = str_replace("<","&lt",$threadtitel); $threadtitel = str_replace(">","&gt",$threadtitel); if ($threadtitel) { $output = "<a href=thread.php?id=$str>$threadtitel</a>"; } if (!$threadtitel) { $output = "[thread=$str]"; } return $output; } $bericht = preg_replace("/\[thread=(.*?)\]/ise",'thread("\\1")',$bericht); ?> |
Pagina: 1