Toon posts:

TV Kaart met Scart? Of Scart aansluiten op PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou dus een Scart-kabel op een of andere manier in men pc willen proppen, dus via een tv-kaart (enige suggesties hiervoor?)
Omdat ik zo'n draadloos beeldverstuur ding heb van Philips, dus waarmee ik via Scart aansluitingen draadloos beelden kan versturen van men TV beneden naar een andere TV, nu zou ik die naar men pc willen sturen, maar hoe kan ik een Scart kabel men pc IN laten gaan?

TiA

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

kabeltje kopen/maken van scart naar tulp

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
8-) Zo easy ! Hoeveel kost zo'n convertortje? En die Tulp gaat dan in de S video in als ik het goed heb, niet?

Tnx!

• vinietje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:43
maximaal 20,- zou ik zeggen

AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:14
9,95 bij de handyman (dacht ik , ongeveer)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:58
Wat je het beste kunt doen (mits je tv-kaart een s-vhs in heeft, mini DIN stekkertje) is een s-vhs -> scart converter kopen. Dit geeft de beste kwaliteit. Dit kan ook met een convertje, dan heb je een s-vhs kabel nodig + een converter met s-vhs ingang. Een goede converter heb je voor ongeveer 25,- en een goed kabeltje voor 20,-. Ondersteund je tv-kaart geen s-vhs in, maar alleen composiet (het tulpstekkertje) dan kun je volstaan met composiet kabeltje (= stukje draad met een tulpstekkertje aan elke kant). Die sluit je aan op het gele tulp busje van de converter. Zo'n kabeltje heb je al voor 5,-.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet nog een videokaart kopen :) Ik heb wel zin in de ATI Radeon8500 All-in-Wonder, maar ben ik nog niet zeker van. Heeft er nog iemand goede suggesties voor een tv-kaart? En liefs met tv-in (s-video in zeker?) en tv-out aansluitingen!!!

Tia!
Pagina: 1