dts ac3 dd vob samples

Pagina: 1
Acties:

• artijn
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Na de search gebruikt te hebben, en er achter te komen dat er alleen maar oude en dode links staan vraag ik het nog maar eens.
Weet iemand nog goede vob samples (liefst van films.
(Dan kan ik mijn nieuwe dts set testen) :9~ :9 :)

alvast bedankt

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Zie hieronder... solly!

• dBA

dBA

Ik heb 800 mb van die beauties op m'n hd'tje te staan. Contact me ff als je interesse hebt en een vrij snelle internetverbinding... :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 14:07 schreef dB_A_ het volgende:
Ik heb 800 mb van die beauties op m'n hd'tje te staan. Contact me ff als je interesse hebt en een vrij snelle internetverbinding... :P
Zijn dat allemaal rechtenvrije dingen? Trailers enzo? Dan heb ik wel interesse. Als je ze ergens op een snelle host kwijt kan :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• artijn
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 14:07 schreef dB_A_ het volgende:
Ja graag !!

Verwijderd

Hier kun je wel leuke dingen vinden.

http://vobtrailers.multimania.com

• tbusquet
  • Laatst online: 11-02 23:14
Weet iemand ook of er een manier bestaat om die vobjes op een cd-r te zetten.. en dat je toch DTS en DD geluid bewaart. Om ze vervolgens op je DVD speler af te kunnen spelen ? M.a.w. is er een manier, om zonder te transcoden die trailers op je dvdspeler af te kunnen spelen ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:48

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op zondag 25 november 2001 17:55 schreef tbusquet het volgende:
Weet iemand ook of er een manier bestaat om die vobjes op een cd-r te zetten.. en dat je toch DTS en DD geluid bewaart. Om ze vervolgens op je DVD speler af te kunnen spelen ? M.a.w. is er een manier, om zonder te transcoden die trailers op je dvdspeler af te kunnen spelen ?
je zou minidvd's kunnen maken. zie voor info www.vcdhelp.com
minidvd = dvd formaat op een cdtje.
Ben der zelf net mee bezig om het aan de gang te krijgen.

• tbusquet
Op zondag 25 november 2001 17:59 schreef Vae_Victis het volgende:

[..]

je zou minidvd's kunnen maken. zie voor info www.vcdhelp.com
minidvd = dvd formaat op een cdtje.
Ben der zelf net mee bezig om het aan de gang te krijgen.
Heb ik in het verleden wel eens geprobeerd ja, het probleem is, dat de max tot bitrate die je op een cdtje kwijt kunt 2.6 megabit/sec is.

Het is me nog nooit gelukt om DD of DTS vanaf een gewone CD-R op mijn DVD speler af te spelen :(

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• dBA

dBA

Op zondag 25 november 2001 14:22 schreef JvS het volgende:Zijn dat allemaal rechtenvrije dingen? Trailers enzo? Dan heb ik wel interesse. Als je ze ergens op een snelle host kwijt kan :).
Ik denk niet dat ze allemaal rechtenvrij zijn, maar stuur me ff een mailtje en ik vertel ff hoe je ze kan krijgen...

Ik heb overigens previews van "the mask of Zorro", "Joan of Arc" en "Godzilla" allemaal in .vob en een leuk videootje van hoe Pixar aan z'n springende lampje komt in het logo :P

• tbusquet
Volgensmij mag je trailers gewoon vrij kopieren etc. voor eigen gebruik helemaal.

• tbusquet
Heeft iemand ooit een MINI-DVD afgespeelt op een standalone dvd speler ? Ik zou erg geinteresseerd zijn in een CD-R met allerlei verschillende DTS/DD/THX trailers.. die afspeelbaar zijn op mijn standalone (Pioneer DV525)

Misschien dat iemand een werkende heeft, en een ISO ergens heeft staan ?

Verwijderd

hier de url voor de iso track:
http://www.cinenow.com/fr/vobtrailer_zoom.php3?id=1788

en hier al die leuke sampletjes ook:
http://www.cinenow.com/fr/vobtrailer.php3

is er al iemand die een werkende minidvd heeft gebrand??
zo ja graag even posten hoe en waarmee!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:16
Op maandag 04 maart 2002 11:39 schreef wussy het volgende:
hier de url voor de iso track:
http://www.cinenow.com/fr/vobtrailer_zoom.php3?id=1788

en hier al die leuke sampletjes ook:
http://www.cinenow.com/fr/vobtrailer.php3

is er al iemand die een werkende minidvd heeft gebrand??
zo ja graag even posten hoe en waarmee!
Fijne server, begint met 380 k/s maar loopt meteen terug naar onder de 80 :(

specs

Pagina: 1