Toon posts:

playboy

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde dat het verboden was links naar playboy plaatjes te hebben (in je sig) of te posten.

ik heb de link maar weg gehaald maar is dat ook zo?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

'Niets uit deze uitgave mag zonder toestemming van de uitgever..etc'.. Ongetwijfeld staat dat ergens in de Playboy.. Dussuh.. Wat denk je zelf ? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is zo dat ze op Fok! een Babes en Hunks afdeling hebben, waar expliciet in de faq staat dat Playbow pics niet mogen. Dit omdat (denk ik) elke maand bij een nieuwe uitgave een draadje verscheen met de nieuwe foto-sessies. Ik vermoed dat Playboy daar wat tegen gedaan heeft.

Ik weet dat in de Huiskamer een (wat zeg ik wel vier :P) draadje heeft gestaan met de plaatjes van Froukje de Both. Dat je die copyright respecteert is helemaal niet verkeerd, maar we hebben momenteel geen policy tegenover Playboy plaatjes, simpelweg omdat we niet echt kunnen controleren of de plaatjes uit de playboy komen (we zijn immers geen lid van de playboy :+).

De plaatjes zijn in principe net zo copyrighted als alle plaatjes van mooie dames op internet :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Rob
  • Niet online

Rob

Playboy zal er wel wat meer op letten.
Als de plaatjes geplaatst worden dan zijn er natuurlijk veel Tweakertjes die de playboy niet kopen en daardoor lopen ze inkomsten mis en kunnen ze Froukje dat X bedrag niet betalen :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De plaatjes van Froukje de Both zijn ook bij uitzondering gescanned (nou ja, EN uitgebreid verspreidt). Als er elke maand op GoT een complete playboy ingescant wordt trekken die natuurlijk wel aan de bel. Bij 'eens een keer een foto' inscannen gaat Playboy geen half leger inschakelen :)

If you catch my drift ;)

Verwijderd

In een ver verleden deed ik wel eens 10 MB Playboy in een topic rammen :+

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Wat ik wel weet is dat PLayboy actief het internet af surft naar foto's uit hun blad en daar ook actief tegen optreedt.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zondag 25 november 2001 00:54 schreef wasigh het volgende:
Wat ik wel weet is dat PLayboy actief het internet af surft naar foto's uit hun blad en daar ook actief tegen optreedt.
maar goed dat ze geen HK toegang hebben :+

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 25 november 2001 00:54 schreef DR het volgende:

[..]

maar goed dat ze geen HK toegang hebben :+
Dat is natuurlijk geen reden om het toe te staan de Buma Stemra heeft ook geen toegang tot de HK maar links naar MP3 zullen daar ook verwijderd worden.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zondag 25 november 2001 00:56 schreef wasigh het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen reden om het toe te staan de Buma Stemra heeft ook geen toegang tot de HK maar links naar MP3 zullen daar ook verwijderd worden.
noticed the : + :?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:40
[edit]
lekker eerst rustig topic doorgelezen en toen iets gepost...bleek dus dat er inmiddels al ongeveer hetzelfde stond :(

Trouwens er is een hele website (incl. forum) opgezet voor dat soort dingen. Kweet niet of het mag anders ff gelieve deze post aan te passen :)

www.mokkels.nl

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zegguh. stelletje n00bmods >:). Wel lief tegen elkaar doen in LA he? >:) Anders komt deze boze LA dokter wel even flink wat monden dichtnaaien, en dan moeten jullie weer naar de bemiddelaar mailen enzo :P.

(heerlijk om zo te praten ;)).

<hr>

Maareh, als de playboy daar inderdaad moeilijk over doet, dan moeten we er misschien maar eens ietsje meer op gaan letten enzo. `

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 00:59 schreef JvS het volgende:

Zegguh. stelletje n00bmods >:). Wel lief tegen elkaar doen in LA he? >:) Anders komt deze boze LA dokter wel even flink wat monden dichtnaaien, en dan moeten jullie weer naar de bemiddelaar mailen enzo :P.

(heerlijk om zo te praten ;)).

<hr>

Maareh, als de playboy daar inderdaad moeilijk over doet, dan moeten we er misschien maar eens ietsje meer op gaan letten enzo. `
Hmmja, de GoT mods zijn toch goede kenners van de PleeBoy en kunnen zo de plaatjes die geript zijn uit een W.C.Man onderscheppen van de rest van de collectie :) :+.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 25 november 2001 01:02 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Hmmja, de GoT mods zijn toch goede kenners van de PleeBoy en kunnen zo de plaatjes die geript zijn uit een W.C.Man onderscheppen van de rest van de collectie :) :+.
Daarvoor krijgen we een door GoT gesponserd abbonement natuurlijk hoort bij het vak :)

sorry dokter ;)
ik zal het niet meer doen...

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 01:02 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Sterker nog: We kijken puur uit forumbehoud trouw naar A.T.E. om ook daarvan de scenes te herkennen >:)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ga eventueel de playboy wel een mail sturen en vragen wat hun eisen op dat gebied zijn. Mochten ze actief aangeven dat die foto's niet verspreid mogen worden, dan zullen we wat actiever tegen die zaken optreden (foto's topics over reportages snoeiene enzo). Eigenlijk vind ik dit helemaal niet leuk. Dingen moeten verbieden enzo.. Maarja.

Het wordt alleen een beetje ondoenlijk om alle "leuke dames" topics door te spitten, op zoek naar mogelijke playboy scans :o.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 18:30
ow jongens nu ga ik jullie verklappen bij de pleeboei en ik bel fraukjuh >:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 04:17 schreef Bamibal het volgende:
ow jongens nu ga ik jullie verklappen bij de pleeboei en ik bel fraukjuh >:)
Pass mij haar nummer ook dan. Dan geef ik d'r eens fatsoenlijk te vreten :+

• KaMiKaZe
gister parkeerde btw een auto met van starfaker gasten voor mijn deur op MIJN parkeerplaats !!

• KaMiKaZe
Op zondag 25 november 2001 04:18 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Pass mij haar nummer ook dan. Dan geef ik d'r eens fatsoenlijk te vreten :+
hahahhaaa

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Deze discussie hebben we al vaker gehad maar ik blijf erbij;

Er word altijd op sommige zaken zoals het posten van warez-site en mp3 erg heftig en consequent gereageerd maar op foto's waar net zogoed copyright op staat word nooit moeilijk gedaan.

Laat iemand mij is één voorbeeld zien waar door Bumra of ander belanghebbende is opgetreden tegen een forum of prikbord vanwege het posten van links naar sites waar illegale dingen op staan.
Denk niet dat iemand dit kan.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:41

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zondag 25 november 2001 11:08 schreef Artwido het volgende:

Er word altijd op sommige zaken zoals het posten van warez-site en mp3 erg heftig en consequent gereageerd maar op foto's waar net zogoed copyright op staat word nooit moeilijk gedaan.

Laat iemand mij is één voorbeeld zien waar door Bumra of ander belanghebbende is opgetreden tegen een forum of prikbord vanwege het posten van links naar sites waar illegale dingen op staan.
Voorkomen is beter dan genezen. En vergeet niet dat GoT als 1 van de grootste fora in Nederland natuurlijk extra in de picture staat.

De islam kan uw vrijheid schaden

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 11:08 schreef Artwido het volgende:

Ok, ga ik het weer uitleggen. Als wij warez gaan gedogen, dan komt er in een utopische situatie een sfeer waarin we precies hetzelfde doorgaan zoals nu, maar dan zo af en toe een behulzaam crack of een warezlinkje in het betreffende topic. Daaraan zal de Buma/BSA/whatever echt niets doen....

Echter, de realtiteit heeft uitgewezen, dat als mensen maar vermoeden dat warez mogen er ineens alleen maar warezrequests en pubs postings komen. Waardoor ten eerste de normale (interessante) topics ondergesneeuwd gaan worden en ten tweede de BSA wel zal ingrijpen (net als trueserver trouwens). Bij plaatjes is dat niet zozeer. Zo af en toe onschuldig "mooie dames" kijken levert dat niet op. Heeft de praktijk uitgewezen/

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 12:22 schreef JvS het volgende:
Echter, de realtiteit heeft uitgewezen, dat als mensen maar vermoeden dat warez mogen er ineens alleen maar warezrequests en pubs postings komen. Waardoor ten eerste de normale (interessante) topics ondergesneeuwd gaan worden en ten tweede de BSA wel zal ingrijpen (net als trueserver trouwens).
Private forum, jaar geregged en 593 posts? >:) :+

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 12:58 schreef Thunder het volgende:

[..]

Private forum, jaar geregged en 593 posts? >:) :+
nope

• KaMiKaZe
Op zondag 25 november 2001 13:02 schreef JvS het volgende:

[..]

nope
een gratis playboy dan :+

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:12

rammes

koekebakker 1e klas

Op zondag 25 november 2001 00:50 schreef HlpDsK het volgende:
In een ver verleden deed ik wel eens 10 MB Playboy in een topic rammen :+
maak van het verleden heden!!!

Ik zou het doen!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op zondag 25 november 2001 14:22 schreef rammes het volgende:

[..]

maak van het verleden heden!!!
amen!
code:
1
http://tweakers.net/~crew/HlpDsk/playboy ?

Verwijderd

Misschien ligt het aan mij, maar weten jullie het subtiele verschil tussen op dit forum plaatsen en op internet plaatseb?

Bij dat laatste hoef je er hier namelijk niet over te beginnen :).
Pagina: 1