minidisc neemt niet op via stereo naar line in!!!!

Pagina: 1
Acties:

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:01
ey mensen,
na m'n problemen met het dichtkrijgen van het klepje (is inmiddels opgelost door de leverancier, nieuwe gehad)
heb ik nu problemen met het opnemen (ik ben echt n newbie merk ik..:()
ik probeer dus op te nemen op m'n md via de line in op dit ding,
ik heb daarvoor n kabel die ik normaal gebruik om m'n stereo op m'n comp aan te sluiten gebruikt (dus 2 tulp, naar 1 audio stekkertje)
die tulps heb ik op de line out van m'n cassette, video (op versterker, en line out van cd speler(op cd speler) gehangen, en in alle gevallen krijg ik geen enkel resultaat met opnemen.
op het apparaat heb ik alles goed ingesteld denk ik (ook opname niveau) ik vraag me dus af of het misschien ligt aan de kabel die ik gebruik...
iemand ideeen???
want zo heb ik er nog steeds nix aan...:(
avb,
grtz onne

• onne
  • Laatst online: 08:01
btw,
opnemen via de mic in poort doet ie wel gewoon normaal (natuurlijk wel met de "normale" slechte kwaliteit)
maar ook dan nog op heel laag geluidsniveau...
ik heb het idee dat het geluid gewoon niet genoeg versterkt is ofzo,
bij de line in krijg ik dus echt helemaal nix, ook niet een heel laag niveau...??!!!

Verwijderd

ik weet niet of je dit al geprobeerd heb maar je zou kunnen proberen om op te nemen als je je geluidsbron(bijv cd speler) harder zet. En kijk of je opnamemode niet staat op synchro(of iets dergelijks) maar op stereo of mono(je kan ze allebei proberen voor de zekerheid)
Als het dan nog niet lukt hoor ik het wel

• Spider_NL
  • Laatst online: 10-05-2023
ohohohoh onne toch :o

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.