[help]interface

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
He, Ik ben nu al een half jaar bezig iets origineels te verzinnen als interface.. Ik kan best wel veel dingen uitvoeren (behalve als het om mooie 3d modellen gaat).

Probleem is, dat ik geen ideën heb, en sorry, ik heb ze al in geen half jaar gehad. :? |:( :? Voor andere is het geen probleem, maar ik denk dat iedereen wel ken : "ik moet ergends anders bovenuit springen"

nou is mijn vraag, (ik hoef geen compleet menusysteem)
heeft iemand een idee? een kleine schop voor mij om tot een leuke interface te komen?

--edit--
ow jah, het word allemaal in flash gemaakt! :9
--/edit--

alvast bedankt.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Hmmmmmz.... Miss push je het wel te hard?
Als ik merk dat iets niet lukt, en ik gefrustreerd raak ga ik iets compleet anders doen. Lekker aquarellen, schilderen, marker vs A3, Kneiter goeie Muiziek luisteren, DIY, chattuh, biertjuh drinken (jah ook onder werktijden ja!lol) voor mij dan ;)

Zeker in het begin dat ik met vormgeving/design bezig was (old-sock opoe style hehe) had ik dit soort periodes. Nix lukte, alles was altijd fecked up in mijn bovenkamertje, stress AHHHHH! ;) Gewoon relaxed/chill blijven, niet stressen kerel! Het "probleem" zit allemaal tussen de oortjes. Gewoon denken, ik kan het, het lukt mij, ik ben geweldig enz *D

Design is als een huwelijk, je moet er steeds harder aan werken.

Verwijderd

Design is als een huwelijk, je moet er steeds harder aan werken.
ik zie hier een potentiele sig in.. :)
ben ik de enige?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
eheh zeker waar... Daarom zit ik op et grafisch lyceum, et schijnt dat je daar veel ideen op kan doen :)

maar idd.. biertje is lekker
en tijdends men werk in de pauze (was ik in men 1tje over met 3 bakken koffie), zoineens had ik al een heel stuk bedacht!.
Maar nu : de site zelf

zoiets als http://www.joontaek.com niet etzelfde idee, maar in die richting, gewoon rustig, niet te opvallend. maar dat ligt weer meer aan mijzelf dan, wat ik ervan maak!. 't probleem is : vind maar eens wat origineels te verzinnen. Alles wat ik zie, heel mooi allemaal maar geld weer : been there done that. Heel veel is al achterhaald, en probeer jij er maar eens bovenuit te komen!

niet qua arrogantie, maar meer dat et ook anders kan, en voor jezelf gewoon leuk(maar moet ook inhoud hebben heheh)

(8> voel me net een hans :7

Verwijderd

Zal vast wels eerder gezegd zijn ergens toch???

Zit zelf op het GLA
Bier? nuh op school maar niet doen nee hehe.
Thuis? Of Werk? Ach, vrijdag 4 uur yc ;) ssst

Ja, ik heb zelf niet zoveel moeite met inspiratie, concepten, ideeën.

Tip: Altijd een aantekeningen boekje bij je hebben, diep in de nacht dingen opschrijven/tekenen is bij mij normaalste zaak van de wereld! Oke veel is prut. Maar soms, soms zie je door al dat gebrabbel iets geniaals, geweldigs! Design is a 24/7 thingy (leraar quote of zo)

Ja, je moet het leuk vinden. Als je merkt dat je iets tegen je zin in doet tja. Dat suckt dan. Arrogantie en zelfvertrouwen zijn btw 2 verschillende dingen. Niet dat ze alle 2 soms handig zijn hihi. Ik doelde op de laatste.

Zoek in ieder geval iets waarbij JIJ je lekker bij voelt om tot nieuwe ideeën/rust/inspiratie te komen. Hup, en nu achter die compjoeter vandaan komen! *D

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
hehe ik doe niets anders.. :9 op de computer ideen verzinnen is niet zo goed.. liever ergends op uit trekken !, maar ja.. ik heb geen tijd aaarg :D

ps spud, jij doet ook grafisch lyceum?

Verwijderd

Jij doet ook richting "Multimedia Vormgeving" zag ik.
Ik dus toevallig ook. tof!
Jaja we zijn beide multifunctioneel (multifunk design) inzetbaar hehe. ;)

Van pixelneuker tot lingo goeroe :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dergelijke vragen zijn niet toegestaan binnen W&G, tis hier geen afhaalchinees voor concepten. Iedereen heeft wel design-dalletjes/dallen en daar zijn vele topics over geweest. Get inspired.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.