Toon posts:

help terratec sixpack 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een nieuwe terratec sixpack. deze heb ik via een goede optische kabel doorgelinkt naar mijn dd pioneer versterker. alleen het ruist als een gek..echt niet normaal gewoon
ik heb windows xp, met ook de xp drivers...

de kaart heb een optische uit en een in.... uiteraard gebruik ik de uit.. deze zit helemaal rechts..... terwijl in het boekje staat dat die in is... er klopt dus niks van het boekje of van de kaart of ik ben dom....

het werkt echt niet.. duz het boekje of de kaart klopt niet... best kut...

Verwijderd

Het boekje is inderdaad fout. Ik heb overigens totaal geen ruis. Wanneer heb je ruis ? Versterker aan PC uit ? (iets mis met de ingang op je versterker) Versterker aan PC opstarten ? (Er is iets mis metde kaart) Windows opgestart ? (Drivers ?). Probeer eventueel ook de coax digitale uit.

Ik heb de kaart ook en werkt perfect. Geen ruis of andere bij geluiden. Voor beste resultaat wel de digitale uitgang van je CD/DVD rom drive aansluiten op je geluidskaart.

Verwijderd

Ik had mijn digitale uitgang van mijn PC-DVD speler aangesloten op mijn sixpack maar ik krijg er maar geen geluid uit. Het is een toshiba SD-M1502 DVD speler.
Enig idee waarom dir niet werkt??

Ik heb het dus over de interne digitale ingang van de kaart

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij komt het omdat je een jumper moet verzetten op de kaart, in het pdf bestand op de cd is hier meer info over te vinden. mocht je er niet uitkomen, neem ff contact op met terratec, je krijgt altijd dezelfde persoon die je altijd kan helpen...

suc6
Op maandag 26 november 2001 22:37 schreef KHdV het volgende:
Ik had mijn digitale uitgang van mijn PC-DVD speler aangesloten op mijn sixpack maar ik krijg er maar geen geluid uit. Het is een toshiba SD-M1502 DVD speler.

Verwijderd

Ga met de verschillende Digitale keuzes spelen in de software van Terratec. Ik weet niet precies hoe 't heet, iets met Digtal Mix, Digital...etc.

Heb Terratec Sixpack, op m'n andere pc; zit hier te typen op internet machine met Hercules GameTheater XP.
Op maandag 26 november 2001 22:37 schreef KHdV het volgende: