Toon posts:

messiah perikelen

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hai,

Ik probeer messiah te spelen.... maar heb problemen met het posessen en deposessen van hosts. Ik kan de juiste toetsen niet vinden om te posessen... simpel denk je, ff keys redefinen en hoppa..... nou niet dus (????) nergens een key posses ofzo, wel action key, primary and secondary weapon, jump... maar geen posess.. het is waarschijnlijk supersimpel en ik kijk er denk ik gewoon overheen, dus wie o wie helpt me even uit de brand?

alvast bedankt

edit:
ok ok ok... posessen is in iemands rug vliegen... maar hoe kom ik dan uit iemand? Dat lukt me dus niet, als ik dat eenmaal kan dan lukt de rest ook wel :)

Verwijderd

Topicstarter
DOH! backspace dus...g ewoon weer met me neus gekeken :+

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31
Al die dingen staan gewoon in je options hoor :)
Maar je hebt het al gevonden.

The devil is in the details.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:23
Dan gebruik ik dit topic ook even voor een vraagje:

Ik heb een paar dagen geleden Messiah voor de PC gekocht.. maar ik zit met een probleempje.
Als ik hem opstart, dan krijg ik netjes de filmpjes te zien, maar daarna schiet hij automatisch terug naar Windows.
Ik heb de compatibility modes (Xp dus..) alle 3 geprobeerd.. maar ik krijg hem niet aan de praat.
Onder de zogenaamde "safeboot"modus die bij het spel zit loopt hij wel verder.. maar dan doen de soundfx het niet.

Ik heb het spel bij een vriend gespeeld (zelfde cd's), onder Windows Millennium, en daar werkte hij wel gewoon!

Kan iemand mij helpen met dit probleem, want het is wel een erg leuk spel!

Flickr PSN ID= cheironnl

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-01 18:26
Maak maar een nieuw topic in SVP.
Let wel op: Strenger modbeleid in SPV!

Dit topic is gesloten.