Toon posts:

Modem + XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn pc een Rockwell 56k intern.modem. Met win ME werkte deze zonder problemen maar nu met XP is dit modem niet meer actief. Ik kan geen faxen meer verzenden. De configuratie geeft aan dat er een ander modem is geinstalleerd en deze moet volgens opgave van het systeem goed werken. In werkelijkheid werkt dit modem niet. Als ik het stuurprogramma van Rockwell installeer, geeft XP aan dat dit stuurprogramma niet geldig is. Wat is het probleem en wat doe je er aan zonder veel poes-pas?

Ik zie de reacties wel.

Graag niet meer je naam onder elke post zetten. Lees de FAQ waarom niet = havana

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[topic=309815/1/50]

Verwijderd

Kan je de driver niet installeren?

Verwijderd

Meestal wordt een rockwel wel gepakt door de "Generic HCF 56K (...)" driver. Gewoon handmatig verwijzen...

Moet lukken. Althans...Bij drie verschillende merken modems, heb ik die nu succesvol aan de gang gekregen.

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

geeft xp aan dat het een best data data 56k is of zoiets?

welke chipset heb je er precies op zitten? 56PM?

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Negeer de message van XP dat die driver niet "digitally signed" is. Gewoon doorklikken en nooit geschoten is altijd mis. In 90% van de gevallen werkt 't gewoon.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1