IK heb gelzen dat je bij 150 posts in de Sitting room van tweakers of zo komt maar hoe kan ik zien hoeveel ik er gemaakt heb (waartschijnlijk nog neit veel).
bvd
bvd
Verwijderd
En je moet ook nog es 60 dagen geregged zijn, en ook nog een bepaald ratio aan huiskamerposts/techposts hebben!Op zaterdag 24 november 2001 22:24 schreef tazmanian_devil het volgende:
IK heb gelzen dat je bij 150 posts in de Sitting room van tweakers of zo komt maar hoe kan ik zien hoeveel ik er gemaakt heb (waartschijnlijk nog neit veel).
bvd
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Wat ben jij naiefOp zaterdag 24 november 2001 22:28 schreef HlpDsK het volgende:
Je bent hier toch voor de techfora?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Neuh.Op zaterdag 24 november 2001 22:34 schreef Exirion het volgende:
[..]
Wat ben jij naief
Verwijderd
Dan ben je voorspelbaar aan het wordenOp zaterdag 24 november 2001 22:35 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Neuh.
Is het antwoord namelijk": "Nee", dan is mijn reply: "Ga naar Fok! of zo"
Het was lichtelijk sarcastisch bedoeldOp zaterdag 24 november 2001 22:35 schreef HlpDsK het volgende:
Neuh.
Is het antwoord namelijk": "Nee", dan is mijn reply: "Ga naar Fok! of zo"
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Weet ikOp zaterdag 24 november 2001 22:39 schreef Exirion het volgende:
[..]
Het was lichtelijk sarcastisch bedoeld
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq