Toon posts:

[Keyboard] Sitecom USB to PS/2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.sitecom.nl/images/CN102_combo.gif

Wie heeft dit apparaat en kan mij vertellen of hij of zij daarmee een PS/2 keyboard heeft aangesloten én daarmee in je bios kan komen ?
Mijn PS/2 poort is misschien kapot (weet nog niet zeker, ben nog aan het testen, het is een gebruikt mobo) en zonder een nieuw (USB-) toetsenbord te kopen is dit misschien een (goedkopere) oplossing. :)

Verwijderd

moet je volgens mij USB naar PS2 converter kopen

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 24 november 2001 22:15 schreef BoboChan het volgende:
Ehm, dat is dit toch?
Ik heb zo'n ding zelf niet, maar ik denk dat dit opzich 't zelfde zal werken als een USB keyboard. Welk moederbord heb je?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 22:15 schreef BoboChan het volgende:
Ehm nee. :{ Voor alle duidelijkheid : ik heb nu een PS/2 keyboard, waarschijnlijk is PS/2 poort kapot en zonder een USB toetsenbord te kopen is dit misschien een oplossing, maar ik wil dus even weten of ik wel mijn bios in kan met dit ding.

/edit : mobo is [topic=330395] ;)

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 22:18 schreef Courage het volgende:

[..]

Ehm nee. :{ Voor alle duidelijkheid : ik heb nu een PS/2 keyboard, waarschijnlijk is PS/2 poort kapot en zonder een USB toetsenbord te kopen is dit misschien een oplossing, maar ik wil dus even weten of ik wel mijn bios in kan met dit ding.

/edit : mobo is [topic=330395] ;)
OOOOH :O

• blackd
  • Niet online
Ga eens in je bios op zoek naar opties die te maken hebben met USB support (BIOS / OS) of USB Keyboard support, en post die ff...

Volgens Google is de website van Jamicon www.jamicon.com.tw alleen ik kan er nu niet opkomen voor een bios manual ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Het is dit mobo en ik kan dus niet in het bios komen omdat de PS/2 waarschijnlijk kapot is. Geen enkel toetsenbord werkt tot nu toe. :o

• blackd
  • Niet online
Op zaterdag 24 november 2001 22:27 schreef Courage het volgende:
Het is dit mobo en ik kan dus niet in het bios komen omdat de PS/2 waarschijnlijk kapot is. Geen enkel toetsenbord werkt tot nu toe. :o
Sh*t jah :( PS/2 werkte niet, sorry denkfout :P
Ik ga ff kijken op die poolse site.. mijn pools is niet zo goed (lees: ik kan geen pools)

edit:
ik denk haast dat een PS2->USB converter kopen hetzelfde resultaat oplevert als een USB keyboard kopen. Wat je dus moet weten is of je bios een USB keyboard ondersteunt tijdens het booten. Dit staat (soms) in het moederbordboekje..

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor het meedenken, zover kwam ik ook idd. Maar ik heb dus geen boekje, heb dat mobo voor een geeltje op de kop weten te tikken op de HCC, dus dan ben je allang blij (er kan zelfs een PIII-1Ghz op waarschijnlijk). :)
Toch maar effe verder zoeken naar een PDF-je ofzo van de handleiding. Thanx.

• blackd
  • Niet online
Op zaterdag 24 november 2001 22:51 schreef Courage het volgende:
Thanx voor het meedenken, zover kwam ik ook idd. Maar ik heb dus geen boekje, heb dat mobo voor een geeltje op de kop weten te tikken op de HCC, dus dan ben je allang blij (er kan zelfs een PIII-1Ghz op waarschijnlijk). :)
Mooi dealtje als je 'm werkend krijgt!
Toch maar effe verder zoeken naar een PDF-je ofzo van de handleiding.
Ja dat probeerde ik dus, op de poolse site staan voor zover ik kon zien geen manuals, alleen drivers. De taiwanse (?) site www.jamicon.com.tw zou ook moeten bestaan, misschien dat je op een later tijdstip hier wel op kan komen.
Thanx.
Welcome :)

Pagina: 1