Toon posts:

van 2 naar 1 partitie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 2 partities maar ik wil in combinatie met Partion Magic Pro 7.0 er 1 partitie van maken. Ik heb al alles geprobeert maar het lukt niet :'(
Suggesties? Anyone :P ?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De tweede partietie verwijderen... Opnieuw opstarten, en de eerste weer een grote geven van de hele schijf! En alles d.m.v. de del knop en de schuifjes...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het 't liefs doen zonder te formateren. Kan dat :? ?

Verwijderd

In PM kun je partities mergen. Welke problemen heb je?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ja dat kan vogens mij... Je raakt volgens mij niks kwijt op je eerste partitie, als je de tweede verwijdert en vervolgens de eerste weer groter maakt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Donald
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-05-2025
Twee naast elkaar gelegen partities zou je moeten kunnen mergen met Partition Magic 7.0. Afgezien van het feit dat het erg lang duurt, heb ik dat hier al eens met succes gedaan.

Als je er de ruimte voor hebt, gaat het wel véél sneller als je eerst de data van de partitie die je wilt mergen kopieert naar de andere partitie, dan de te mergen partitie verwijderd en de andere vergroot. Maar dan moet je uiteraard voldoende ruimte hebben...

Zoals gewoonlijk kan een goede backup nooit kwaad voordat je serieus met PM in de weer gaat...

Verwijderd

Topicstarter
"The second partition's contents will be added as a folder inside the first partition" :? Wil dit zeggen dat mijn 2e partitie een map word?
Kan iemand misschien wat uitleg geven over dat samenvoegen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zaterdag 24 november 2001 22:09 schreef Clyde het volgende:
"The second partition's contents will be added as a folder inside the first partition" :? Wil dit zeggen dat mijn 2e partitie een map word?
Kan iemand misschien wat uitleg geven over dat samenvoegen?
De inhoud van die tweede partitie. Daarna voegt hij ze samen en als dat goed gaat heb je 1 partitie.

Verwijderd

Topicstarter
wat moet ik met die tweede partitie doen??

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36

Exirion

Gadgetfetisjist

->[OM]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Fijne vent/lieve meid,
What is the problem? :?
2 NAAST ELKAAR staande partities zijn met PM samen te voegen, waarbij de inhoud van de ene partitie (a) in een map op de tweede partitie (b) geplaatst wordt en de totale grootte van partitie (a) aan partitie (b) wordt toegevoegd.
Dit is geloof ik allemaal al gezegd in de diverse antwoorden.
Ik wil niet onvriendelijk zijn, maar het lijkt me dat er niet veel meer aan toe te voegen is. 8-)
Pagina: 1