Toon posts:

ik maak een foutje en post "fout" tweakers chill

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me nu al 3 keer verontschuldigd..mensen dreigen met posts hier...en ben jullie nu voor..
en ik bied nogmaals mijn excuses aan...
zo.
en nu jullie weer.

Verwijderd

:?

Verwijderd

RobinVR klik eens op zijn naam ;)

[topic=330358]
[topic=330361]

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[topic=330374]
[topic=330361]
[topic=330358]
[topic=330334]
[topic=330318]

Die dus ;)

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Nu ga ik je nog even fijn op je fouten wijzen:

1. Dubbel posten: ook al zit je zo diep in de shit, het helpt niet om te gaan dubbel posten
2. Posten in verkeerde forums: Wat doet een hd probleem in godsnaam in een overklok forum. Zet je vraag in een forum waarbij jij denkt dat die het beste bij je probleem past. Jij denkt dat het aan je hardeschijf ligt, zet het in het opslagmedia forum, denk je dat het aan Windows ligt, zet het dan in WOS. Maar nooit in meerdere!!
3. Na korte tijd omhoog trappen met de melding "niemand, dus vind je het gek dat ik meerdere postings maak ?". Die ga ik niet uitleggen
4. Je biedt je verontschuldigingen aan, das goed, maar ga de boel daarna niet lopen afkraken. Je wordt hier niet geholpen als je alleen maar loopt af te kraken/zieken.
5. Vage topictitel: HELP, WAAROM en weet ik veel wat voor uitspraken die niet met het probleem te maken hebben en het probleem dus niet verduidelijkingen helpen niet, die worden sneller overgeslagen.
6. Leg je probleem zo duidelijk mogelijk uit, stap voor stap leg je uit wat je gedaan hebt.

Overigens heb ik nog nooit van Windows2000 setup-diskettes gehoord (dat gaat toch allemaal via CD?) en in de installatie van Windows2000 zit overigens al een perfecte "fdisk".

en een oplossing: trek eens onnodige hardware uit je pc en start hem zo kaal mogelijk op.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat de topicstarter inmiddels ook geleerd heeft dat dubbel/cross posten / schoppen en al dat soort dingen juist averechts werkt :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Hehe. Alle threads zijn gelukkig gesloten!
ik maak een foutje..
Laat de laatste twee letters van het laatste woord weg en plak het woord 'grote' voor dit woord >:)..
..en post "fout"..
Niet alleen fout, maar ook dubbel en irritant.
..tweakers chill
OK, * kevin gaat eens rustig zitten. We vergeven je. Ga eens rustig de FAQ zitten lezen op deze regenachtige zondagmiddag :).
ik heb me nu al 3 keer verontschuldigd..
Niet veel van gemerkt, weet je zeker dat dit niet de eerste keer was? Dit soort dingen:
ah lekker.
ik wil hulp, niemand meld iets nuttigs, en de post wordt meteen dichtgegooid...
wil dan niemand me helpen..
tweakers .....sneakers.
Vind ik niet echt excuses, of is dat een kwestie van interpretatie :?.
Pagina: 1