Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus al heel wat wijzer geworden via de search maar ik wil toch nog even graag vragen of er iemand dit speeltje al in huis heeft? Hij is relatief nieuw dacht ik... Wat zijn de nadelen en voordelen in jullie ogen? Aangezien ik in België woon vind ik trouwens niet direct een winkel waar ze die goedkoop leveren. Hier in mijn stad vragen ze er ongeveer 495 voor. Terwijl hij op www.nomatica.com voor 379 'over de toonbank' gaat. Aangezien ik wat terughoudend tg over deze site sta (misschien dat iemand van jullie er al zaken mee gedaan heeft?) zou ik hem daar liever niet kopen. Heeft er iemand anders een geschikte koopplaats (die levert in België) voor deze camera? Of vinden jullie dat ik beter een andere koop maar zeker nie boven 380 want deze camera is eigenlijk al een beetje boven m'n budget maar ik zou eventueel voor deze camera een uitzondering maken :)
Alvast bedankt!!
Oh ja url met specs : http://home.fujifilm.com/products/digital/digitalcamera/fx2600z/index.html

Verwijderd

Topicstarter
niemand :'( ?

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

tis vet goedkoop man daar dan
hij is overal voor ongeveer 800,- :S

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 20:48 schreef Firecow het volgende:
tis vet goedkoop man daar dan
hij is overal voor ongeveer 800,- :S
sorry prijzen zijn in Euro blijkbaar gaat het euroteken niet erg goed :(

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Na weken research naar beste prijs/kwaliteit digicam rond de 1000 piek ga ik komende week de Finepix 2600 kopen.

Ik laat wel weten of het wat is :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 19:12 schreef Captain Pervert het volgende:
Na weken research naar beste prijs/kwaliteit digicam rond de 1000 piek ga ik komende week de Finepix 2600 kopen.

Ik laat wel weten of het wat is :)
eventueel samen kopen? it might be cheaper...
btw op http://www.pbase.com/five24/fuji_finepix_2600z&page%3Dall staan er een heleboel foto's getrokken met de 2600z

• Captain Pervert
Op dinsdag 27 november 2001 19:16 schreef SainteR het volgende:

[..]

eventueel samen kopen? it might be cheaper...
btw op http://www.pbase.com/five24/fuji_finepix_2600z&page%3Dall staan er een heleboel foto's getrokken met de 2600z
Hmm, heb hem al besteld. Norrod Groningen, 1025 gulden. Uiteindelijk nauwelijks duurder dan via internet bestellen + verzendkosten. Betaal 2 tientjes meer, maar dan geen wachttijd, en hoef ik mij niet tegenover mams te verantwoorden als de postbode om een rug vraagt (kan hem bij Norrod zo ff oppikken nl.) :P :P

Die site is cool, thanx. Kon namelijk nergens pics in het donker vinden, want dat schijnt een beetje aan de zwakkere kant te zijn.

(Alhoewel ik een hoop user reviews las waarin verontwaardig gezegd werd dat de flits niet goed werkt op een afstand van meer dan 10 feet, maar in de specs staat dat die goed werkt tot 9.8 feet, dus die lui moeten hun klep houden.)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
ok np :) wanneer ga je hem hebben? btw wil je dan ook zeker een paar foto's ervan online zetten? ik ben toch nog niet helemaal overtuigd van de kwaliteit dus met een paar extra foto's van een tweakers zal dat hopelijk wel zo zijn :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-03 01:51
ja lijkt me leuk, want ik denk ook om deze te gaan kopen...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:43
Ik heb zelf deze camera pas een week, maar het is echt een super cameraatje! :)
Werkt lekker snel en erg simpel te bedienen, ligt goed in de hand, de foto's zien er erg goed uiten is zeker niet duur! Echt een aanradertje! :9
Wil je reviews, ga naar http://www.steves-digicams.com of http://66.111.253.10/html/issueindex.html (Megapixel.net) of http://www.imaging-resource.com/
Op deze sites vindt je behalve reviews ook veel fotomateriaal... Veel plezier! >:)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• PsYgHo
Hmm ja vond hem te klein in de hand, en ik ga nu voor de 2800z, 1239 hier in de buurt en 1190 geloof ik in de price watch, zie ook:
[topic=335928/1/200]

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• GeJe
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Kan je die 2600 ook direct aansluiten op een tv? Kon er namelijk niks over vinden.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Vulcan750
Op vrijdag 30 november 2001 11:33 schreef GeJe het volgende:
Kan je die 2600 ook direct aansluiten op een tv? Kon er namelijk niks over vinden.
Nee, dat gaat helaas niet! De camera kan je wel als webcam gebruiken...

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Captain Pervert
Ik heb hem net drie uurjtes in mijn bezit, en hij is echt :9

Dit weekend ben ik weg en ga ik wat pics schieten uiteraard, ik post dan wel wat.

Tof ding, topper in zijn prijsklasse.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 18:09 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik heb hem net drie uurjtes in mijn bezit, en hij is echt :9

Dit weekend ben ik weg en ga ik wat pics schieten uiteraard, ik post dan wel wat.

Tof ding, topper in zijn prijsklasse.
grrrr posten NU :p lolz can't wait to see the pictures want fotos van een tweaker zijn nog altijd wat anders dan van een testblad of andere user ;)

• Vulcan750
Hé SainteR, ik heb eindelijk een fotosite(je). Pas sinds vannacht, dus verwacht nog niet te veel! *D
http://www.pbase.com/vulcan750/

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 13:35 schreef Vulcan750 het volgende:
Hé SainteR, ik heb eindelijk een fotosite(je). Pas sinds vannacht, dus verwacht nog niet te veel! *D
http://www.pbase.com/vulcan750/
woehoe nice :) ik twijfel nu alleen nog tussen de 2600 en de 2800....btw really nice picz!
oh ja btw hoe bevalt de webcam functie ervan? ik hoor allemaal negatieve reacties erover en zou de 2600 graag daarvoor ook gebruiken...

• PsYgHo
Op zaterdag 01 december 2001 16:19 schreef SainteR het volgende:

[..]

woehoe nice :) ik twijfel nu alleen nog tussen de 2600 en de 2800....btw really nice picz!
Kijk hier ff voor mijn pics van een 2800z,
[topic=337590/1/25]

Webcam functie is goed, komt ongeveer overeen met een versta pro van philips,stiekem iets minder, maar niet veel..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo goed als beslist :) de winnaar wordt de...
*tromgeroffel*
FUJI FINEPIX 6800 !!!
hij is nl stukken beter vind ik en als ik de prijs van de 2800 + batterijen + charger bereken zit ik voor een kleine meerwaarde met de 6800 (inbegrepen charger) dus was de keuze rap gemaakt :) nu maar hopen dat ik hem snel heb!

• Vulcan750
Ja SainteR, dat is niet eerlijk! Zo kan ik het ook; een VW Golf en een Honda Civic met elkaar vergelijken en dan een Honda Accord TypeR kopen... ;)
Maarreh, als je het extra geld ervoor over hebt is een Accord TypeR (lees Fuji 6800!) natuurlijk een heel goede keus! Heel erg mooie camera (en toch compact!) :9~
Laat je wat foto's zien als je de camera hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 13:10 schreef Vulcan750 het volgende:
Ja SainteR, dat is niet eerlijk! Zo kan ik het ook; een VW Golf en een Honda Civic met elkaar vergelijken en dan een Honda Accord TypeR kopen... ;)
Maarreh, als je het extra geld ervoor over hebt is een Accord TypeR (lees Fuji 6800!) natuurlijk een heel goede keus! Heel erg mooie camera (en toch compact!) :9~
Laat je wat foto's zien als je de camera hebt?
boa zoveel kost ie nie meer ze 656 euro kost ie... en tuurlijk ga ik fotokes online zetten alleen ga ik hem zo rap nog nie hebben khoop toch wel deze maand ! I'll keep ya informed :D

• Vulcan750
Mooi! Hou ik je aan! Trouwens 656 Euro ('k moest het ff omrekenen; kan nog niet wennen aan die Euro!) oftewel pakweg 1445,-- is iid een koopje!!! 8-)

Verwijderd

Topicstarter
woehoe kheb sinds gister mijn fuji 6800
kewwwwwl machientje :) foto's komen nog wel later (kzit nu midden in de examens :r
Pagina: 1