Hd's op andere voeding

Pagina: 1
Acties:

• bickel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-02-2025
Hai.

Ik wil om een voeding niet te zwaar te belasten een aantal
harde schijven en cd'spelers op een 2e voeding plaatsen.
Kan dat zonder problemen? Oftewel is het controller gedeelte goed gescheiden van de voedingscircuit's?

ronald

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

:? waarom zou het bij een 2-de voeding in eens problemen kunnen gaan geven in het controller gedeelte :?

Snap geen hout van je vraag.

Maar je kunt zonder problemen d'r een 2-de voeding inhangen.
Maar geef eerst es wat meer systeeminfo, want je hebt niet zomaar een 2-de voeding nodig.

And The Only One

• bickel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-02-2025
Nou het leek me problemen te kunnen geven als verschillende apparaten op dezelfde controller verschillende voedingsbronnen hebben.

Ik heb al 2 splitters op de voedingskabels zitten en ze zitten allemaal vol dus ben bang dat de voeding ook wel aan zijn top zit.

Zitten 4 scsi HD's in en 2 ide's, en 1 cdspeler.
Nu wil ik er nog een ide HD , een scsi HD en 3 scsi cd's bijplaatsen, en ben bang dat voeding dan ploft. die is 200 watt.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
waarom zo veel

maar als je 2d voeding erin wil douwen moet je zorgen dat ie gelijkertijd aangaat met je andere voeding :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op zaterdag 24 november 2001 23:11 schreef bickel het volgende:
Nou het leek me problemen te kunnen geven als verschillende apparaten op dezelfde controller verschillende voedingsbronnen hebben.

Ik heb al 2 splitters op de voedingskabels zitten en ze zitten allemaal vol dus ben bang dat de voeding ook wel aan zijn top zit.

Zitten 4 scsi HD's in en 2 ide's, en 1 cdspeler.
Nu wil ik er nog een ide HD , een scsi HD en 3 scsi cd's bijplaatsen, en ben bang dat voeding dan ploft. die is 200 watt.
mmm knap dat je voeding dit nu nog trekt,

ik heb er 5 scsi disken in, 1 scsi tapedrive, 1 scsi dvd speler, 2 netwerkaarten, 2 scsi kaarten, 1x sblive, en een dual p3 500mhz,

dit liep al niet eens op 1 voeding, toen heb ik er maar een 2e bij ingebouwd, loopt nog steeds zonder problemen, dus dat zal bij jouw ook wel lukken

A wise man's life is based around fuck you