Scanner delen via homenetwork ?

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Ik heb hier een canon canoscan n650u scanner die via usb is aangesloten op mijn computer.
Aangezien mijn vriendin ook regelmatig gebruik wilt maken van de scanner en ik geen zin heb om elke keer mijn pc afte staan omdat hier de scanner op is aangesloten zou ik de scanner graag via het netwerk toegankelijk willen maken.

Allebei hebben we winXP (ik pro zij home), maar ik kan nergens een optie vinden om de scanner te delen.

Is dat mogelijk :?

via de search heb ik wel een paar topics gevonden, maar deze waren of te oud of gingen over scsi/paralel scanners.

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
niemand :?

Verwijderd

is het zo moeilijk om de scanner even af te staan. Software installeren bij je vriendin inpluggen en jij kunt lekker verder. (Dit is het grote voordeel van usb!)

Verwijderd

bij mijn Umax met usb van < 200 piek zit dat gewoon als optie bij het installeren, dus kijk effe goed naar je eigen software.

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 11:35 schreef suikerklontje het volgende:
is het zo moeilijk om de scanner even af te staan. Software installeren bij je vriendin inpluggen en jij kunt lekker verder. (Dit is het grote voordeel van usb!)
Moeilijk niet, maar wel verdomde irritant als je net ergens mee bezig bent en je moet je scanner onpluggen en overzetten :)

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 22:06
Dacht niet dat het mogelijk was om een scanner te delen. (voor zover ik weet althans).
Pagina: 1