Toon posts:

Ati Radeon 7500

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de hcc zag ik de ati radeon 7500 voor een 300 piek, en nou dacht ik aan aanschaf van een nieuwe videokaart, ik heb nu namelijk een viper II (moet weg). Ehm ik heb een k6-2 500 mhz met 512 mb geheugen en een P5A mobo (100 mhz FSB) nou is de vraag is dit niet overkill of denk je dat die echt sneller wordt hiervan. Enne natuurlijk niet te vergeten is die stabiel in XP. Ik zou graag hierover jullie mening willen hebben.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Is de radeon toevalig van het merk Jupiter? |:(
Mijn neefje heeft vandaag nameijk ook zo'n ding gekocht
Maar er bleek niet de goede kaart in de doos te zitten.
Er stond op de doos dat Hij dual head was maar dit is hij helemaal niet en nog erger hij heeft SDR Memory :(
Heb jij ook zo'n nep radeon 7500

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10-2025
Op zaterdag 24 november 2001 22:42 schreef Starscream het volgende:
Is de radeon toevalig van het merk Jupiter? |:(
Mijn neefje heeft vandaag nameijk ook zo'n ding gekocht
Maar er bleek niet de goede kaart in de doos te zitten.
Er stond op de doos dat Hij dual head was maar dit is hij helemaal niet en nog erger hij heeft SDR Memory :(
Heb jij ook zo'n nep radeon 7500
En ik baal nog steeds behoorlijk :'(

For those about to rock, we salute you!

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 07:52

blade181

Cra-cra-cracker?

ik heb er 1 gezien maar nog niet gekocht
maar back to the topic eigenlijk ik moet wel weten of die kaart geschikt is.

Another white boy in this movie? Damn!

Verwijderd

Hmm...

dat had ik dus ook...

Vrijdag was ik naar de HCC, wilde eigenlijk een retail Radeon 7500 kopen, maar die hadden ze nergens. Toen zag ik dus bij een standje die Jupiter Radeon 7500 liggen voor 300 piek...en heb die dus ook gehaald...blijkt er niet alleen SDR geheugen op te zitten, maar dat draait ook maar op 175 MHz. en de core op maar 230 :r

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 20:53
ik, twakker, en nog een vent, hadden dat ding ook gehaald, alleen ik was zo slim om hem thuis uit te proberen, toen ik terug kwam en hen dat verhaal ook vertelde, zijn we samen naar barlage gegaan en hebben we daaro geklaagd. Nu heb ik dus een vervangende gf2 ti gekregen, totdat de problemen rondom de r7500 opgelsot zijn. Dan krijg ik hem verwaarscijnlijk zonder echtra vergoeding thuisgestuurd!!!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:23
Op zondag 25 november 2001 13:33 schreef jeroen1k het volgende:
Hmm...

dat had ik dus ook...

Vrijdag was ik naar de HCC, wilde eigenlijk een retail Radeon 7500 kopen, maar die hadden ze nergens. Toen zag ik dus bij een standje die Jupiter Radeon 7500 liggen voor 300 piek...en heb die dus ook gehaald...blijkt er niet alleen SDR geheugen op te zitten, maar dat draait ook maar op 175 MHz. en de core op maar 230 :r
Is dat niet de 7200 dan?

Verwijderd

Op de doos staat echt "Radeon 7500" je kunt het zien op www.jupiter888.com daar staat het ook. Ze hebben me dus de Radeon 7500ve verkocht...

Maar ik heb ze al een mailtje hierover gestuurd, en of ik de kaart niet kan ruilen voor een ander model bij hun ( een GF2 ti )

Zal hopelijk dinsdag een mailtje terugkrijgen, want maandag zijn ze gesloten....

Verwijderd

[topic=326672/1/50] vraag daar eens rond
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.