ps1 memorycard in ps2

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-02 15:14

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
ik wil namelijk m'n ouwe psx games wel op m'n ps2 kunnen blijven spelen, alleen kun je die niet saven op een ps2 memorycard, weet iemand of de ps1 memorycards ook in een ps2 kunnen?? (qua formaat geloof ik wel)

This too shall pass

Verwijderd

Ja die passen, en je kunt ze nog steeds gebruiken met PS1 spellen. PS2 games saven op een PS1 memcard gaat niet echter, en andersom zoals je al zei ook niet.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Yep, kan, moet zelfs ook bij PSX spellen, die werken nl niet met PS2-kaart, dus voor PS2-games PS2 kaartje, voor PSX games MOET je PSX kaartje gebruiken.
(Je kunt bv ook gewoon je PSX-controllers als 2de controller gebruiken, werkt gewoon!)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-02 15:14

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
ah mooi. ik had al zo'n vermoeden, alleen wilde het wel ff zeker weten, ik ga weer gt3 spelen :9~ (seattle roelz)

tnx

This too shall pass

• Ares
Damn, wastie weer eens eerder, MR Metal-gear fan ;)

• Ares
Op zaterdag 24 november 2001 20:03 schreef sharkyOnline het volgende:
ah mooi. ik had al zo'n vermoeden, alleen wilde het wel ff zeker weten, ik ga weer gt3 spelen :9~ (seattle roelz)

tnx
U R welcome :7

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 20:03 schreef Ares het volgende:
Moet je niet zo sloom typen man ;)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01 07:18
Op zaterdag 24 november 2001 20:03 schreef Ares het volgende:
Check de MSX versies dan eens ;) Om het verhaal volledig te houden :)

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 20:14 schreef wouter76 het volgende:

[..]

Check de MSX versies dan eens ;) Om het verhaal volledig te houden :)
Als dat tegen mij was loop je een beetje achter met je kennis over mijn Metal Gear manie...toen ik in 1987 een MSX kocht was Metal Gear het eerste spel dat ik kocht. Ik heb Metal Gear dus origineel, Metal Gear 2: Solid Snake ook, Metal Gear Solid ook (Japanse premium pack én de Europese versie), volgende week hoop ik MGS2 Premium Pack binnen te krijgen en dan heb ik het nog niet over alle soundtracks, action figures, wallscrolls en andere hebbedingetjes :)
Pagina: 1