This too shall pass
Verwijderd
Ja die passen, en je kunt ze nog steeds gebruiken met PS1 spellen. PS2 games saven op een PS1 memcard gaat niet echter, en andersom zoals je al zei ook niet.
Yep, kan, moet zelfs ook bij PSX spellen, die werken nl niet met PS2-kaart, dus voor PS2-games PS2 kaartje, voor PSX games MOET je PSX kaartje gebruiken.
(Je kunt bv ook gewoon je PSX-controllers als 2de controller gebruiken, werkt gewoon!)
(Je kunt bv ook gewoon je PSX-controllers als 2de controller gebruiken, werkt gewoon!)
ah mooi. ik had al zo'n vermoeden, alleen wilde het wel ff zeker weten, ik ga weer gt3 spelen
(seattle roelz)
tnx
tnx
This too shall pass
Verwijderd
Moet je niet zo sloom typen manOp zaterdag 24 november 2001 20:03 schreef Ares het volgende:
Damn, wastie weer eens eerder, MR Metal-gear fan
Check de MSX versies dan eensOp zaterdag 24 november 2001 20:03 schreef Ares het volgende:
Damn, wastie weer eens eerder, MR Metal-gear fan
Verwijderd
Als dat tegen mij was loop je een beetje achter met je kennis over mijn Metal Gear manie...toen ik in 1987 een MSX kocht was Metal Gear het eerste spel dat ik kocht. Ik heb Metal Gear dus origineel, Metal Gear 2: Solid Snake ook, Metal Gear Solid ook (Japanse premium pack én de Europese versie), volgende week hoop ik MGS2 Premium Pack binnen te krijgen en dan heb ik het nog niet over alle soundtracks, action figures, wallscrolls en andere hebbedingetjesOp zaterdag 24 november 2001 20:14 schreef wouter76 het volgende:
[..]
Check de MSX versies dan eensOm het verhaal volledig te houden
Pagina: 1