Ik heb een VB programma gemaakt.
Deze heb ik gecompileerd, naar iemand gestuurd en daar werkte het programma. Daarna heb een aantal kleine aanpassingen gemaakt, ik heb onder andere een timer toegevoegd en nog wat kleine dingetjes gewijzigd. Het programma gebruikt verder geen .bas modules oid, het enige wat de andere persoon nodig had was de winsock ocx.
Na de aanpassing krijgt deze persoon (en ik ook, op een andere computer waar geen VB op geinstalleerd is) een hele cryptische foutmelding:
Ik heb het proggie ook getest op een andere computer met VB, en daar werkte hij wel. Het wordt dus op de een of andere manier verholpen door het installeren van VB maar om nu VB mee te levere met m'n programma zodat iedereen het kan gebruiken is ook niet echt een oplossing
Het wordt naar mijn weten echter niet veroorzaakt door een missend bestand... ik heb namelijk met de pack&deploy wizard een setup gemaakt met alle benodigde bestanden en deze in dezelfde dir zetten hielp niet...
Ik heb geen idee waar dit door veroorzaakt wordt...
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want zo is het programma volslagen nutteloos...