Toon posts:

Wel kleur, geen zwart [Canon S400]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het probleem is dat de printer wel kleur print, maar geen zwart. Er is geen inkt tekort (zegt ie :)) en het is gebeurd na het uitlijnen van de printkoppen (als dat er wat mee te maken heeft)...
Alle instellingen zijn correct en standaard.

Any suggestions?

Verwijderd

Deed hij het met het uitlijnen wel?

Heb je misschien verkeerde keuze gemaakt bij uitlijning?

Verwijderd

Topicstarter
Er was geen mogelijkheid om bij het uitlijnen uit opties of instellingen te kiezen. De computer liet het zelf in de soep lopen en vertelde: het uitlijnen is mislukt, controleer of de printer aan staat en de kabels vastzitten. Dat was allemaal prima in orde...ook omdat ie kleur gewoon wel print.

• ReLexEd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-10-2025

ReLexEd

2 ReLexEd or not 2 ReLexEd???

Ik had hier vanmorgen precies 'tzelfde (gisteren een S400 gekocht)....

Kwam erachter dat ik te rap de instellingen was gaan tweaken...

Papier stond op A4, en toen ik hem terzette op de defaults (Letter) ging het ineens wel goed....

Strange.... iemand anders hier ook ervaring mee?

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

hmmz kikje,

ik heb nu hetzelfde probleem (met de s400 wel kleur, geen zwart )

1) heb alle instelingen al nagelopen en ook geprobeerdt wat in de bovenste post staat (heeft ook geen effect

2) heb cartridges er uitgehaaldt, zijn niet uitgedroogd, en nog voller dan vol.

3) printer herinstallatie mogt ook niet baten.

4) na op de canon support pagina gekeken te hebben en daar veel dingen te hebben uitgeprobeerdt nog steeds geen zwart

5) nieuwste drivers gedownloadt en geinstaldt hmmmz download site werkt zelfs niet op dit moment :S ( beetje googlen : helaas zelfs met drivers niks

het rare vindt ik dus dat het wel gewoon gewerkt heeft :? :?

misschien is dit een vaker voorkomend probleem ?

nog maar even een edit mocht iemand dit topic ooit nog eens in zijn zoek resultaten krijgen : :P
indien niks aan bovenstaande oplossingen werkt adviezeer ik ga gewoon terug naar de winkel en laat je NIET afschepen met eventuele verlopen garantie tijd (zie ook vorig jaar aangenomen wet) dat is namelijk wat ik ook ga doen dus. (ik zou het anders echt niet meer weten :S )

[ Voor 22% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 06-01-2004 21:25 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Pagina: 1