Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Ik heb m ook uitgespeeld op elite, zonder casualties (is overigens niet echt moeilijk ofzo), maar ik heb nog nooit uitgevonden waar die sensor nou nuttig voor is... weet jij dat?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
waar je teamm8's zijn volgens mij die gele...Op zaterdag 24 november 2001 19:56 schreef The_Operative het volgende:
dat rode dingetje gaat aan als er tegenstanders in de buurt zijn, die gele ben ik nog steeds niet achter...
dat weet ik eigenlijk ook niet, zou ik wel willen weten..Op zaterdag 24 november 2001 21:17 schreef OiSyN het volgende:
nee ik bedoel die sensor die bepaalde soldaten neer kunnen leggen (als secundair wapen)
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
is ook zo moeilijk he als je om de seconde het spel kunt saven..Op zaterdag 24 november 2001 19:40 schreef Rage_667 het volgende:
Als je een vraag hebt over deze game graag hier ff posten ik weet vast wel een antwoord. Heb zojuist het spel voor de 3e keer uitgespeeld (nu in de moeilijkste niveau)
Verder staat op Gamers.nl staat verder nog een review, multiplayer review, internet met de makers en alle benodige downloads.
Heb hem op een LAN-party gekregen....
De menu's zijn bijna niet te lezen...terwijl het spel gewoon op 1027x768 draait.
Iemand een oplossing? Ik draai op een 64Mb DDR Radeon met de nieuwste drivers, dus daar kan het niet echt aan liggen lijkt mij.
dit is vrij cruciaal in het spel en vooral in multiplayer..
HT-addict in spe
Is dat niet een of andere mijn die ontploft als er iets in de beurt komt wat beweegt oidOp maandag 26 november 2001 14:00 schreef OiSyN het volgende:
maar waar is die sensor nou nuttig voor... is er nou niemand die dit weet
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Als je die menuutjes niet kan lezen dan het je dus duidelijk iets niet goed. Ik kan het op 640x480 nog makkelijk lezen...
Heb je een illegale kopie OFZO??
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
hij zegt zelf al dat ie t spel op een lan heeft gehad, kleine kans dus dat ie t legaal heeft......Op maandag 26 november 2001 16:14 schreef Rage_667 het volgende:
Die sensor zouk ook niet weten. Er staat jammer maar helaas ook geen beschrijving bij ofzo...
Als je die menuutjes niet kan lezen dan het je dus duidelijk iets niet goed. Ik kan het op 640x480 nog makkelijk lezen...
Heb je een illegale kopie OFZO??
edit: als reactie op die slecht leesbare menus's trouwens
hoe de neuk gebruik ik de demo charge?
HT-addict in spe
met ~ wisselen naar je secondary weapon, en dan rechtermuis duwen op de plaats waar je um wilt leggen.Op dinsdag 27 november 2001 18:51 schreef HenkyDoodle het volgende:
misschien een n00b vragie maar:
hoe de neuk gebruik ik de demo charge?
Overigens als je ff snel de tutorial doorloopt kom je dit ook tegen, maar dan met een claymore, werkt bijna hetzelfde.
Ik ook vraag : Is het mogelijk om computerspelers op tanks te laten schieten met het anti-tank wapen? Ze zeggen wel "armor spotted", maar schieten ho maar, zowel op assault en suppress rules of engagement niet (uiteraard op recon ook niet). Demo's plaatsen doen ze wel zelf!
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
HT-addict in spe
Waarom stopt het spel als ik missie 4 uitgespeelt heb, en begint ie gewoon weer opnieuw bij die briefing van missie 4Op zaterdag 24 november 2001 19:40 schreef Rage_667 het volgende:
Als je een vraag hebt over deze game graag hier ff posten ik weet vast wel een antwoord. Heb zojuist het spel voor de 3e keer uitgespeeld (nu in de moeilijkste niveau)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
ja.. met die claymore lukt het ook wel!Op dinsdag 27 november 2001 20:00 schreef Gunner het volgende:
Ooit de training missie gevolgd??
HT-addict in spe
Als je een missie hbt waarbij je iets moet opblazen, leg je de meuk neer, dan wordt die objective als completed afgevinkt, maak de missie af, en zie ze vliegen
Sim-pel.
HT-addict in spe
Verwijderd
Dank voor e.v.t. oplossing !