Plextor 24x en CDRwin

Pagina: 1
Acties:

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-04 16:00

joskuiper

PapaCooper

Topicstarter
Ik heb vandaag op de HCC net een Plextor 24x10x40A brander gekocht. Nix mis mee, maar hij doet het niet met cdrwin. Nu hoorde ik al dat ik de nieuwste versie moet downen omdat ie daarom de burner niet herkent (hij heb het over NO RECORDING DEVICES ON IDE OR SCSI) Nero enzo doen het wel. Ik kan wel cdrwin 4.0 downen, maar die herkent alleen scsi omdat het nog een beta is. Weet iemand maybe waar de goeie versie van cdrwin te downen is? Ik heb nu 3.8a.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Verwijderd

Is er op de Plextor site geen drivertje voor (nog niet gekeken)? Ik heb zelf dat driveje ook gekocht gisteren, maar geen behoefte gehad om perse dat programmatje die jij noemt te gebruiken, maakt voor mij niet veel uit, ik gebruik wel gewoon die Nero5 die erbij zit.

weet wel dat voor mijn andere writer (plex 32/8/4) ik destijds voor winonCD of zoiets es een patchje bij de plextor site vandaan heb geplukt zodat ie de speler wel herkende.
ok ik zie nu op de plex site alleen voor deze progs patches staan geloof ik:

WINONCD
PACKETCD
Easy CD Creator
DirectCD
Toast

naja, succes dermee maar

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Gewoon even voor een update zoeken voor je programmatje...

Ben je voordat je hier ging posten al op de site van de fabrikant geweest van de software ??? Nee zeker |:(

Verwijderd

volgens mij ligt dat niet aan je plextortje....
ik had vroeger ook altijd gejank met mijn sony :)
met de progs: cdrwin en fireburner.
ik weet het niet presies meer, maar als het goed is, had je een filetje nodig, die winasp32.dll of win32aspi.dll heet en die moet je ergens zien te vinden, google ofzow, die files in je system32 map kijlen d8 :) en dan nog es proberen :P

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zaterdag 24 november 2001 19:38 schreef Rage_667 het volgende:
.................. Ik kan wel cdrwin 4.0 downen, maar die herkent alleen scsi omdat het nog een beta is. Weet iemand maybe waar de goeie versie van cdrwin te downen is? Ik heb nu 3.8a.
CDRwin 4.0 pakt ook IDE branders, mijn plexie 12x herkent hij prima.
waar een goeie versie van cdrwin te downen is? probeer eens: http://www.goldenhawk.com

39

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
yup cdrwin pakt ook gewone IDE branders gebruik hem in combinatie met een IDE burner. :)

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik heb hetzelfde probleem met mijn el cheapo (155 piek *D) 12x traxdata fikker van de hcc...

ik heb aspi-drivers versie 4.60 geinstalleerd, fireburner (en alle andere, behalve cdrwin dus) werken wel...

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 23:42
Heb dat probleem ook gehad/nog steeds, met mijn ricoh 6 speed en mijn geleende liteon 12 speed ook de nieuwste versie 38g ofzo deed niets. Toen maar nero erop gegooid en die deed het perfect.
Trouwens daarna toch nog even gekeken naar cdrwin, misschien had nero wel nieuwere aspi drivers neergezet, maar nog steeds niets. Dus cdrwin in de prullenbak geflikkerd en ik gebruik voortaan nero voor de cue files.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Pagina: 1