She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
ookhoi,
je client hoort, mist hij op de juiste prioriteit is ingesteld, je idle cycles only te pakken. Dus alleen dat gedeelte wat je op het moment niet van je CPU gebruikt.
je client hoort, mist hij op de juiste prioriteit is ingesteld, je idle cycles only te pakken. Dus alleen dat gedeelte wat je op het moment niet van je CPU gebruikt.
Me cpu staat atm op 100% te bakken 
Ik ga wel ff kijken hoe het ingesteld staat dan.. Ik wil wel gewoon me performance houden die ik nu ook heb.
Ik ga wel ff kijken hoe het ingesteld staat dan.. Ik wil wel gewoon me performance houden die ik nu ook heb.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Wwwwwwwwelkom 
mits je niet handmatig de priority hebt verandert staat koetje zo ingestelt dat ze alleen de idle time (dus wat je pjoet niet gebruikt) benut.
Veel graasplezier..en bij vraagjes schroom niet maar stel ze gewoon
mits je niet handmatig de priority hebt verandert staat koetje zo ingestelt dat ze alleen de idle time (dus wat je pjoet niet gebruikt) benut.
Veel graasplezier..en bij vraagjes schroom niet maar stel ze gewoon
Je merkt dus niks van de client tijdens het spelen
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Het ligt er een beetje aan, welk spel, en welk project
Sommige spelletjes gaan er aanmerkelijk trager van lopen.
Bij ECCp heb ik niet veel last, maar Folding houd de boel soms hinderlijk op.
Sommige spelletjes gaan er aanmerkelijk trager van lopen.
Bij ECCp heb ik niet veel last, maar Folding houd de boel soms hinderlijk op.
ATM als netwerk is helemaal niet brakOp zaterdag 24 november 2001 19:32 schreef HarrieH het volgende:
..., alleen netwerk is nog brak atm
Verwijderd
En bij THINK zie je een leuke blauwe pil in de taskbar....( goed, slaat nergens op maar moet toch wat om THINK te promoten..)Op zondag 25 november 2001 04:01 schreef HlpDsK het volgende:
Bij RC5 merk je er niks van
Ik heb dus soon mijn XP1600+ 24/7 draaien, daar komt een Celeron 600@900 bij, die staat alleen niet 24/7 aan. Zal ook voor mijn andere bakkies kijken maar die staan niet echt veel aan.
Waar kan ik eigenlijk een mooi overzicht vinden met wie wat presteert?
Waar kan ik eigenlijk een mooi overzicht vinden met wie wat presteert?
Verwijderd
Op zondag 25 november 2001 11:09 schreef Duivelsmurf het volgende:
[..]
En bij THINK zie je een leuke blauwe pil in de taskbar....( goed, slaat nergens op maar moet toch wat om THINK te promoten..)
Ja .. en bij RC5 zie je een lieve
Het gaat hier niet om het promoten van een project maar of het merkbaar is tijdens gamen en zo.
vandaar het winkjeOp zondag 25 november 2001 13:17 schreef Fritzz het volgende:
ik denk dat ie met ATM At The Moment bedoelt
Pagina: 1