Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
ten eerste denk ik niet dat je een slot A TB zal vinden.
Ten 2e: KOOP er GEEN !
Koop gewoon een goedkoop moederbordje (ECS K7S5A bijv. ) en een duron 1000 mhz ofzo
Dan ben je waarschijnlijk in totaal nieteens veel duurder uit dan een losse slotA proc
Want serieus, aan die slot A dingen heb je NIX meer....
Ten 2e: KOOP er GEEN !
Koop gewoon een goedkoop moederbordje (ECS K7S5A bijv. ) en een duron 1000 mhz ofzo
Dan ben je waarschijnlijk in totaal nieteens veel duurder uit dan een losse slotA proc
Want serieus, aan die slot A dingen heb je NIX meer....
ja maar heb nou eenmaal een slot a mobo dus dacht nou zet ik er ff een snellere op
en wil nie zo veel geld uit geven
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
je moet het zelf weten, maar waarschijnlijk heb je voor minder een NIEUWE mainbord + proc (waar je veel langer mee vooruit kan, die je ook gewoon kan updaten met nieuwe proccessors) dan zo'n slot A 1 ghz proc.....Op zaterdag 24 november 2001 19:20 schreef McFlipp het volgende:
ja maar heb nou eenmaal een slot a mobo dus dacht nou zet ik er ff een snellere open wil nie zo veel geld uit geven
ik zou het wel weten iig....
Er waren wel slotA's, maar heel weinig en die waren rond de 700 mhz geloof ik. Niet echt een enorme performance boost dus.Op zaterdag 24 november 2001 19:20 schreef McFlipp het volgende:
ja maar heb nou eenmaal een slot a mobo dus dacht nou zet ik er ff een snellere open wil nie zo veel geld uit geven
Ik zelf heb ipv mn oude p2 350 een (al genoemd) ECS K7S5A mobootje gekocht met een duron 700 voor (169+109=) 278 piek...
Andere procs kunnnen natuurlijk ook op dit mobo (tot 1.4 Ghz Tbird ff uit mn hoofd). Aangezien er 2 DDR-sloten en 2 SD sloten opzitten, kan je nu nog met je oude RAM werken, maar heb je toch voor de toekomst nog mogelijkheden (zowel kwa proc als kwa RAM)
Dus wat nu duur lijkt, spaart geld op langere termijn...
Op de HCC dagen op vrijdag een Atlon slot-A 900 Mhz gekocht (voor 199,-) ter vervanging van m'n oude 500 Mhz exemplaar. Werkt goed (gelukkig was de kast al redelijk van fans voorzien). Na aankoop eens gaan zoeken: Een Athlon 900 werkt met een L2 cache deler van 3, terwijl een 850 Mhz exemplaar met een L2 cache deler van 2.5 werkt, dus misschien was een 850Mhz exemplaar mooier geweest (ze hadden 800, 850 en 900 Mhz)
Verwijderd
Heb jij toevallig nog een adresje van die shop waar je de slot A gekocht hebt. Kan ik een mailen of ze er ook nog eentje voor mij hebben.
groeten en alvast bedankt
Peter
Peter
Dat was een van die Duitse tenten, gekocht onder het motto: Proberen waard (zaten netjes in trays, ver van grijpgrage vingers). Werden los uitgeleverd (zonder doos of zo). Probeer www.microdirect.nl, deze had ook Slot-A's in de prijslijst.Op maandag 26 november 2001 14:41 schreef PetePenguin het volgende:
Heb jij toevallig nog een adresje van die shop waar je de slot A gekocht hebt. Kan ik een mailen of ze er ook nog eentje voor mij hebben.
Peter
Pagina: 1