Toon posts:

kras op beeldscherm verwijderen, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Iiyama Vision Master Pro 410 zit een kras.
Op zich niet zo heel diep, maar toch vervelend.

Heeft iemand enig idee of deze te verwijderen is zonder een nieuwe beeldbuis te moeten aanschaffen???

Zou ik hetzelfde spul kunnen gebruiken wat ook wordt gebruikt om kleine krasjes uit schermpjes van GSM's te halen, of beschadigt dit mijn beeldbuis nog verder?????

Verwijderd

Hehe, heb jij ook een kat¿¿?? Zelfde monitor zelfde probleem... ;)

Verwijderd

Kort antwoord: kan niet.

Enige manier is nieuwe beeldbuis. Geloof me, ik kan t weten :P

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb weleens gehoord dat tandpasta werkt, wel witte tandapsta :)

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel een kat maar deze treft geen blaam.

Ik tilde mijn monitor op met de kant van de beeldbuis naar mijn lichaam (is immers zwaarste onderdeel). Was alleen even vergeten dat ik een riem omheb met een pinnetje dat fijn kan krassen |:(

Ik heb idd ook verhalen gehoord over tandpasta, werkt dit echt????

Verwijderd

Hè ik was al helemaal gewend aan die krassen, maar nu zit ik er al weer de hele avond aan te irriteren na het lezen van deze topic :s

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 19:12
Volgens mij kan je bij carglass wel wat spul meekrijgen om zoiets te fixen. Maar met een monitor zal je het altijd blijven zien.

Verwijderd

Blijf lekker jezelf voor de gek houden, maar tandpasta zal t er niet beter op maken. Misschien is opgeven aan de verzekering een goed idee?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:30
ik weet niet hoe het zit met deze monitor, maar mijn Dell (= sony E400) heeft volgensmij nog een glasplaat VOOR de beeldbuis....

Die zou je dnke ik wel kunnen vervangen als je geluk hebt....

Verwijderd

het kan niet.. klaar..

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 19:20 schreef Cutebritney het volgende:
ik weet niet hoe het zit met deze monitor, maar mijn Dell (= sony E400) heeft volgensmij nog een glasplaat VOOR de beeldbuis....

Die zou je dnke ik wel kunnen vervangen als je geluk hebt....
Jij bedoelt de glasplaat om em echt flat te laten lijken. Kan niet vervangen worden.
Bij die iiyama iig niet. Zit ook een erg zachte coating op. En t lijkt me stug dat t bij die Dell wel te vervangen is......

• nebula
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2003
Die tandpasta-story is stierenpoep. Het betreft hier geen CD's! Als er een kras op een cd zit, kun je die er opschonen door met tandpasta eroverheen te wrijven.

Tenzij je je monitor zo nodig in je cd-romdrive wil proppen.
"Met een hamer past alles" las ik...

Verwijderd

Hier zijn al heel veel topics over geweest, ik zou even in de search kijken als ik jou was.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.