• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoi :)

Ik wil zeer binnenkort een nieuwe digitale camera aanschaffen en dat zal zoals het er nu naar uitziet de Sony DSC-F707 worden. Eerst twijfelde ik tussen de minolta D7 maar ben nu aardig overtuigd :)

Wie heeft ervaring met de 707 of zelfs de 505v en wat vinden jullie de + en - kanten van de cam :)

PS. ik ken de reviews en topics en forums maar ik wil gewoon duidelijkheid hebben :)

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27

AceRimmer

What a guy...

Ik heb 'maar' :) een 505v.
Pluspunten (en dat geldt ook voor de 707): zeer goede lens, kwaliteit vd foto's is uitstekend.

Nadeel van de 505 is dat deze geen zoeker heeft, maar dat heeft de 707 weer wel :). Met handmatig scherpstellen is dat toch duidelijker dan een LCD schermpje.

Ik heb geen spijt van mijn aankoop van de 505, en ik denk dat als jij de 707 koopt je helemaal geen spijt zult krijgen :)

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 00:33 schreef AceRimmer het volgende:
Ik heb 'maar' :) een 505v.
Pluspunten (en dat geldt ook voor de 707): zeer goede lens, kwaliteit vd foto's is uitstekend.

Nadeel van de 505 is dat deze geen zoeker heeft, maar dat heeft de 707 weer wel :). Met handmatig scherpstellen is dat toch duidelijker dan een LCD schermpje.

Ik heb geen spijt van mijn aankoop van de 505, en ik denk dat als jij de 707 koopt je helemaal geen spijt zult krijgen :)
hey , nu ben ik van pan om ook een 505V te kopen , zou je een review willen schrijven over je camera, ik heb begrepen dat het een groot ding is , klopt dat? de specs enzo weet ik al, alleen wil ik de plus punten en min punten weten!
nog bedankt :9

Verwijderd

Ik heb er ook een. Een 505 dan.
Echt een heerlijk ding. Prachtige foto's.
Jammer alleen dat ik hem niet zo vaak gebruik. Wil hem eigenlijk ook gaan verkopen.
Je moet er wel goed over nadenken of je er veel mee gaat doen. Want anders is het een beetje zonde van het geld. Dat heb ik dan.
Maar het is zeker een aanrader.

Succes. Groetjes Hugo

• Fairy
  • Niet online
Ik wil gewoon de gekste dingen op foto zetten :)

Ik ga ook nooit uit naar de natuur enzo maar met cam lijkt me dat weer wel leuk om dan foto's te maken enzo :) de 707 lijkt me daar een goeie cam voor :9

op 13 december heb ik een afscheid van een leraar van m'n vorige school, dus ik wil de cam a.s. maandag bestellen :)

Ik denk dat ik er geen spijt van ga krijgen *D

Verwijderd

ik heb zelf de F505V , een mooi ding, zeker een aanrader! :9

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:22
Ik heb de 707, een aanrader (als je het geld hebt)!

No production networks were harmed during this posting

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb de f505v, en deze bevalt prima. De enige minpuntjes die ik kan vinden in de 505v zijn volgens mij allemaal opgelost in de 707: sneller schieten, betere flitsfunctie, optische zoeker (toegeven, deze mis ik soms echt), nachtkijker (dit lijkt me superhandig voor donkere omstandigheden, bijvoorbeeld een donkere zaal), en niet te vergete: DE RETEKOELE BUILT-IN LASER!!
Als ik zo kijk naar de kwaliteit van mijn f505v en ik lees wat de 707 in huis heeft, kan ik nix anders zeggen dan 'kopen dat ding!'.

I reject your reality, and substitute my own.

• Fairy
  • Niet online
Kebbem gekocht :)

En ik ben er blij mee :) sjonge wat een mooie foto's kun je er mee maken !

Was eerst nog vergeten de monitor op 32 bit te zetten ipv 16 bit, het ziet er nu nóg beter uit.

Heb nog maar 1 foto met een 'probleempje'. Er staat een vrouw op met een superrode jas, en dat vind de cam niet zo leuk :D

Verwijderd

Hiero ook de DSC-F707, op de dag datie binnenkwam heb ik hem gekocht. Was dus de eerste in Nederland geloof ik, want hij was moeilijk te krijgen. Via het web was hij wel te krijgen, ook bij dixons voor 500,- meer :)

• paella
Ik had 'm ook op de dag dat ie binnenkwam. We delen de "eer". :)

Verwijderd

En? BFS? Maak eens 10 foto's met forced flash in slecht licht van een wit voorwerp (muurtje) en kijk dan de foto's op de pc achterelkaar. Heb je ernstig kleurverloop? Blauwig tot knalblauw?

• paella
De eerste keer dat ik dat probeerde zag ik geen BFS. Ik zal het nog een paar keer doen, just to be sure.

• Fairy
  • Niet online
Ik heb geen BFS maar wel levBFS.

Dus als ik in een donkere situatie de sluitertijd heel kort zet en ga flitsen word het blauwig.

nix aan te doen :+

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:23

GaMeOvEr

Is een hork.

Deze moest dicht van FerryHeibrink.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.