monitor en tv wil ik te gelijk aan hebben

Pagina: 1
Acties:

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
hoi als ik mijn televieuwer aanzet en bij de instellingen mijn tv inschakel dan gaat mijn monitor uit maar ik wil allebij beeld hebben om de film aan te zetten.
ik het windows 98 2e videokaart is een Gforce 2GTS 64mb pro
met tv uit.ik zoek een progamma die dat wel doet.?naam?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dan moet je een Dualhead videokaart hebben, maar dat is die van jou niet, dacht ik ;(

[off-topic]
Jouw kaart krijg ik ook. Is die nog een beetje goed?
[/off-topic]

• arnoman
[Offtopic]
Die geforce van mij is behoorlijk goed, ik zelf heb een Geforce 2 GTS 32mb+ Tv-out en die doet het super lekker. Een kennis van mij waar ik een tijdje geleden een keer tweakers.net had bezocht heeft m'n ps-word gejat en die was nu dus onder mijn account aan het posten. Hij heeft een geforce 2 GTS 64mb+ Tv-Out en die presteerd ook heel lekker, beter natuurlijk dan die van mij, maar ja die van mij is effe 7 à 8 maandjes ouder :).
[Offtopic]

Schõp /\ /\ /\

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 24 november 2001 20:54 schreef Osiris_NL het volgende:
Dan moet je een Dualhead videokaart hebben, maar dat is die van jou niet, dacht ik ;(

[off-topic]
Jouw kaart krijg ik ook. Is die nog een beetje goed?
[/off-topic]
Op zaterdag 24 november 2001 22:35 schreef arnoman het volgende:
Schõp /\ /\ /\
LEES!!! :)

• arnoman
Op zaterdag 24 november 2001 23:02 schreef prenobe het volgende:

[..]

[..]

LEES!!! :)
Helemaal niet, ik weet dat het kan, een vriendje van mij kan het ook, maar doet dat via ME, en dat ga ik echt niet installeren.
Daar zit het standaard in namelijk

Verwijderd

daar is toch ook een proggie voor?
Ik weet aleen de naam niet.
Maar het moet mogelijk zijn hoor.

• arnoman
Dat dacht ik al, maar ik kon idd ook niet zo''n soort proggie vinden

• arnoman
Hé ik hoor net iets over een programma dat dat kan, het heet 'TwinView"of iets dergelijks, iemand een idee waar ik dat kan downloaden.
Ik heb gezocht met google en op download.com en kazaa gezocht, maar kon het proggie niet vinden.

Verwijderd

Ik heb wel een progje voor j eheet tv-out werkt heel lekker. Als je het wil laat het dan maar ff weten.
ejvw@hetnet.nl

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 21:34 schreef ernes12 het volgende:
Ik heb wel een progje voor j eheet tv-out werkt heel lekker. Als je het wil laat het dan maar ff weten.
ejvw@hetnet.nl
IK WIL HET, en ik laat t je ff weten ;)

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Op zondag 25 november 2001 19:25 schreef arnoman het volgende:
Hé ik hoor net iets over een programma dat dat kan, het heet 'TwinView"of iets dergelijks, iemand een idee waar ik dat kan downloaden.
Ik heb gezocht met google en op download.com en kazaa gezocht, maar kon het proggie niet vinden.
Twinview is iets dat op een GF2MX zit en er voor zorgt dat ie tv+monitor aan kan.. andere kaarten van nvidia kunnen dit volgens mij niet.
Pagina: 1