PGA -> FCPGA Modificatie help needed

Pagina: 1
Acties:

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

Topicstarter
Eejj lui ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben, maar dat doet er niet toe, want ik heb hulp nodig:

Ik ben bezig een PGA -> slot 1 converter om te bouwen naar een: FCPGA -> slot 1 converter. Dit volgens ongeveer onderstaande beschrijving:
http://3feetunder.com/krick/370mod/

Wie heeft dit eerder gedaan en hoe krijg ik die verrekte pin uit de socket? (AM2 bedoel ik dus) Zit deze op de print gesoldeerd of zit ie los in de socket zodat ie met een héle klijne pincet los te trekken is, of moek de braadbout er ook nog op zetten ? Plz help

Alleen:           DE GROETJES

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:37

Floor-is

5.2

Ik heb samen met JasperJansen een keer een socket aangepakt, je haalt pinnen los door de socket te openen. (Bovenste, schuivende deel verwijderen)

Daarna localiseer je de juiste pinnen en soldeer je die los, er is geen andere manier dan dat, sorry.

Bericht hierboven

• GreeTz

GreeTz

took the red pill

Topicstarter
ok tnx, ik stook de braadbout vast warm en laat jullie strax weten of het gelukt is om zo mijn celly 466 te vervangen door een celly 1 GHz op mijn ouwe trouwe Asus P3BF

• GreeTz

GreeTz

took the red pill

Topicstarter
shit ik kan ff geen pics maken, ik heb mn c3000zoom vanmiddag net uitgeleend, jullie pech ;)

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:57
ik wil die mod ook doen.

maar kep geen converter waar heb jij hem gehaald??

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

->[PMG]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 11:47
http://home.student.utwente.nl/j.klewer/secret/

Nog een mirror voor de zekerheid. Je moet inderdaad het kapje van de socket eraf halen en dan het pinnentje afbreken door hem heen en weer te buigen.
Pagina: 1