{LCD}lcd schermpje kopen ???

Pagina: 1
Acties:

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 16:23

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Topicstarter
Waar kan ik zo'n kant en klaar lcd schermpje kopen ? Dus niet waar je moet solderen enz, maar gewoon kunt aansluiten en gaan met die banaan. Heb nogal twee linkerhanden als het om solderen enzo gaat. Een paar draadjes aansluiten okay. En ff inbouwen okay(gewoon normale groote van een diskettestation of cdrom speler ? dus gewoon de beschermklep verwijderen en dan inbouwen).

En uh is dat in Nederland te koop ? want heb geen creditcard, en koop liever iets in NL dan in de US bijvoorbeeld.

Bvd,

Priyantha Bleeker

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[Quote uit de FAQ]
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken!
[/Quote uit de FAQ]

LCD: http://www.3dcool.com/ Hier verkopen ze wat... verder staat er in de search het e.a. over waar te kopen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
THX
Maar eh ik had de search enzo al bekeken;)
Maar ik kon geen kant en klare dingen vinden:(:(:(

Maar eh ik ga ff kijken op die site

Verwijderd

Matrix orbital en crystalfontz verkopen kant en klare setjes, trek je Credit card maar alsvast want het zijn prijzige speeltjes. Matrix orbital is in nederland verkrijg baar bij antratek , crystalfontz zal je zelf moeten importeren.

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 18:06 schreef Yarvieh het volgende:
Matrix orbital en crystalfontz verkopen kant en klare setjes, trek je Credit card maar alsvast want het zijn prijzige speeltjes. Matrix orbital is in nederland verkrijg baar bij antratek , crystalfontz zal je zelf moeten importeren.
Klein vraagje...heb je mijn post helemaal gelezen ??? Er staat dus dat ik dus geen creditcard heb.

en wat is het verschil tussen die Matrix dingen en crytstalfontz ?

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 18:13 schreef Priyantha Bleeker het volgende:
Klein vraagje...heb je mijn post helemaal gelezen ??? Er staat dus dat ik dus geen creditcard heb.
Ehh 't was ook maar bewijze van spreken hoor ik wou eigenlijk portomonee typen maar wist het niet fatsoenlijk te spellen , had geen zin om het op te zoeken, dus dan maar een ander woord :Y)
en wat is het verschil tussen die Matrix dingen en crytstalfontz ?
Matrix leverd 'm geloof ik standaard in 'n bay met wat knopjes, crystal zonder knopjes, en verder heb ik heb met geen van beide complete kits ervaring dus geen idee :)

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 18:17 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Ehh 't was ook maar bewijze van spreken hoor ik wou eigenlijk portomonee typen maar wist het niet fatsoenlijk te spellen , had geen zin om het op te zoeken, dus dan maar een ander woord :Y)
[..]
aha:) okayz:D
Matrix leverd 'm geloof ik standaard in 'n bay met wat knopjes, crystal zonder knopjes, en verder heb ik heb met geen van beide complete kits ervaring dus geen idee :)
aha...mmm

Zijn dat van die grafische schermpjes ? waar je dus ook een soort van plaatje op kan krijgen(zoals bij telefoons) ?

Verwijderd

Nope gewoon text,de ondersteuning voor grafishe displays door gangbare programma's is ook schikbarend slecht (niet) maar ze zien er wel stikgeil uit :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ray2.dds.nl/got.jpg

Matrix orbital leverd wel grafishe displays maar niet in bays ofzo? weet eigenlijk niet, ik zou zeggen kijk es wat rond op hun site.

Verwijderd

Zoek je een grafische of een met alleen text?
Als je alleen text zoekt, wat voor een formaat?
1x8 , 2x8 , 2x16 , 2x20 , 2x40 , 4x16 , 4x20 , 4x40
met of zonder backlight.

peter

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 16:57
Hmmm, ik zoek gewoon een lcd die ik zo aan een printerpoort kan hangen en werken.

(Peter en Wendy) Jij had me toen ook al eens gemaild om me te helpen hiermee, dit omdat je bij mij in de buurt woont. Wil je me hier nog steeds mee helpen?

Verwijderd

GeaYak (spelling?) <- ik kan kant en klaar lcd-tje voor je maken als je wilt,kijk ns op site in sig
en ga naar het online-formulier,dan kan je daar selecteren welke maat,uitvoering etc.
tot hoors!

• GAEvakYD
Hmmm, URL???

Of ben ik nu weer zo blind

• GAEvakYD
Laat maar, ik was echt heel erg blind. effe kieken
Pagina: 1