Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Wanneer is dit schatje uit?
Alvast sparen en een koper voor mijn soul vinden
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Voor hoeveel wilde je hem dan verkopen????Op zaterdag 24 november 2001 17:18 schreef miekol het volgende:
http://www.iriver.com/english/
Check de nieuwe iRiver 2 SlimX damn, iemand iriver2 kopen?
39
ligt eraan hoe duur de slimx wordtOp zaterdag 24 november 2001 20:21 schreef E-jey het volgende:
[..]
Voor hoeveel wilde je hem dan verkopen????
alleen..echte feiten kan ik op die site zo niet vinden...hoeveel sec. antishok bijv. ?
ennuh, hoeveel $$$ ?
Verwijderd
Hij/Zij wordt verkocht door Iriver, mpwiz en Iriveramerica.com. Dus ik denk dattie ongeveer fl 550,- tot fl 600,- (en dat is 250-275 Euro
waar dan te bestellen?
Maareh dit ziet er wel errug gelikt uit hoor
Verwijderd
Uhm 480 sec misschien?Op zondag 25 november 2001 17:23 schreef Cutebritney het volgende:
alleen..echte feiten kan ik op die site zo niet vinden...hoeveel sec. antishok bijv. ?
Verwijderd
het apparaat bevalt hem prima
heb het net ff 10 sec. bekeken en ziet er wel grappig uit, je kan er vanalles mee afspelen en je kan ook firmware upgraden
ook die specs zijn gaafjes!
ik vind em persoonlijk alleen IETS te groot
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Verwijderd
Waarom staat er op de site dat het pas half december uitkomt?Op donderdag 29 november 2001 08:22 schreef Eddo het volgende:
collega op m'n werk heeft dit ding... net een weekje ofzo
het apparaat bevalt hem prima
heb het net ff 10 sec. bekeken en ziet er wel grappig uit, je kan er vanalles mee afspelen en je kan ook firmware upgraden
Ik wil wel weten waar hij het heeft gekocht.
Verwijderd
De Iriver 2 is al te koop via mp3cdspelers.nl en de Iriver 3 komt pas omstreeks februari naar nl (als ie komt).
Grtz,
InfraC!

Iriver2 aka IMP-250^

Slim-X aka IMP-350^
Verwijderd

ja hallo, weet wel dat dit is met een externe batterijpak eropaangesloten, (welke je er wel bij krijgt, das welzo)Op zaterdag 24 november 2001 19:39 schreef ReseT het volgende:
Shit hey, 23uur!
maar met een externe batterijpak wordt dat ding wel groter...
en zitten er in totaal 4 batterijen in...
nee ik ben wel blij met mn nieuwe blauwe riviertje op 250 imp's
en tevens las ik net dat je zonder remote geen reed meer hebt aan die hele slimx, omdat het hele verwerkingsmechaniek in de remote zit (decoder en shit), dus als je de remote verneukt, kun je meteen de hele discman weggooien. Een nieuwe remote kost dan waarschijnlijk bijna eveveel als een nieuwe slimx
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Zonder batterijpack doet de slim-x 'maar' 10uur er over. En er zitten nog knopjes op de zijkant van de slim-x.Op vrijdag 30 november 2001 10:03 schreef RealBase het volgende:
[..]
ja hallo, weet wel dat dit is met een externe batterijpak eropaangesloten, (welke je er wel bij krijgt, das welzo)
maar met een externe batterijpak wordt dat ding wel groter...
en zitten er in totaal 4 batterijen in...
nee ik ben wel blij met mn nieuwe blauwe riviertje op 250 imp's
edit:
en tevens las ik net dat je zonder remote geen reed meer hebt aan die hele slimx, omdat het hele verwerkingsmechaniek in de remote zit (decoder en shit), dus als je de remote verneukt, kun je meteen de hele discman weggooien. Een nieuwe remote kost dan waarschijnlijk bijna eveveel als een nieuwe slimx
Op een walkman zit er toch ook geen LCD op?
maar goed, tis wel lache idd om te zien dat je dit ding ook in een pakje sigaretten kan stouwen...
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Als je thuis zit sluit je je mp3 cdspeler op je stereo aan.
Dan zijn die grote knoppen en die display op de bovenkant heel handig om het menu te bekijken om het te bedienen. Die opvolger heeft van die kleine priegelknopjes aan de zijkant waar je mee zit te kloten.
Hijs echt cool
Verwijderd
Alleen die preloader roeleert al de pan uit.Op zaterdag 01 december 2001 23:02 schreef Slashdotter het volgende:
tjek dit superstoere flash filmpje over de imp 350: http://iriver.co.kr/imp350.htm
reken maar 5 a 600 piek in Nederland, damn dat word sparenOp zondag 02 december 2001 12:14 schreef InfraC het volgende:
Ik heb op het mp3.com board gelezen dat zij199$ gaat kosten in Amerika.
zat te denken over de IMP-250, maar deze SlimX is zoveel mooier, en met 4line-LCD op ab ook nog handiger
zekersOp zondag 02 december 2001 15:36 schreef wicher het volgende:
f#ck dat ding moet ik hebben
zat te denken over de IMP-250, maar deze SlimX is zoveel mooier, en met 4line-LCD op ab ook nog handiger
Want het is een mooi dingetje :P:P
Ik zie het al komen
Verwijderd
..me wants me wantsHallo,
De speler komt half/eind deze maand op de markt.Wij krijgen de speler dan half/eind januari 2002 .De prijs is dan ongeveer FL 649,-
incl.Maar het beste kunt u onze website even in de gaten houden .Hier komt binnen kort meer informatie over het product op te staan.
Mvg,
salesmp3Cdspeler
Beetje prijzig, maarjah.. heb nog ff om te sparen dus
damn ... duur dingOp dinsdag 04 december 2001 23:45 schreef G3R10 het volgende:
[..]
..me wants me wants
Beetje prijzig, maarjah.. heb nog ff om te sparen dus
te duur eigelijk ...
Verwijderd
Zo duur, het is maar een opvolger van de Iriver 2 en die kost maar fl 550,-. In amerika zal de SlimX zelfs verkocht worden voor 199 $ volgens de berichten van Iriver. En da's fl 500,-De speler komt half/eind deze maand op de markt.Wij krijgen de speler dan half/eind januari 2002 .De prijs is dan ongeveer FL 649,-
Verwijderd
Iriver IMP350 =F 497,- ($ 199,-)
Verzendkosten = F 40,-
Invoerrechten 9.5% = F 51,-
+ BTW 19% over al deze bedragen samen
totaal bedrag = F 699,-
Dus een heel stuk duurder als in nederland,wil je dit eens testen bestel dan eens CDtje bij amazon of zo.Ben je toevallig in Amerika dan kun je er wel 1 meenemen alleen moet je dan als je op schiphol aankomt een de factuur en doos weggooien want anders kun je alsnog btw,invoerrechten,boete betalen (zoals ik de laatste keer)
Verwijderd
Probeer Satan eens... heeft altijd wel interesseOp zaterdag 24 november 2001 19:39 schreef ReseT het volgende:
Shit hey, 23uur!