Toon posts:

lui met een Epox 8KHA+ van comptechworld..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hebben jullie die cmos-decharge jumper tijdelijk verplaatst voordat je het systeem voor 't eerst aanzette? M'n pa niet, en hij zit nu met een kapot bord .. er brandde meteen een ictje door ;( niet bekend of dat daardoor komt, vandaar mijn vraag hier :) ik deed 't bij mijn exemplaar dus wel en het bord werkt prima. (en het derde bord trouwens ook)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 08:35
offtopic:
hoe duur wassie

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
319

ik heb gebeld voor een vervangend bord maar ze zijn uitverkocht zeggen ze, oftewel, wat ze hebben = doorgesluisd naar de HCC :<

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Kan je misschien vertellen wat dat is en wat het doet? want ik wil er ook een halen, maar was niet van plan hem te slopen....

Breek je nek voorzichtig

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
misschien dat je pa een brakke mobo had gekregen :? Dat het van comptechworld is, wil helemaal nix zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Kan je misschien vertellen wat dat is en wat het doet? want ik wil er ook een halen, maar was niet van plan hem te slopen....
het cmos resetten.. dat er niet foute settings inzitten wanneer je het bord voor 't eerst opstart

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

mobo mag niet kapot staan als die jumper verkeerd staat :)

Denk dat je gewoon pech hebt en dat dit gewoon een gaar exemplaar is :(

Verwijderd

Hi plop ,

toevallig heb ik afgelopen week een Epox 8KHA+ bij CTW gekocht (+ XP 1700+ , Alpha 8045 en delta 80MP :) ).

Enigste jumper die je hoeft te verzetten is de busspeed , staat default op 100 Mhz , en moet dus op 133 .

Geen problemen met inbouwen en opstarten gehad , dus waarschijnelijk heb je gewoon opech gehad :(

Denk overigens niet dat ze daar problemen over maken als je terug gaat , mijn indruk is positief over CTW .

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar wel jammer voor m'n pa dat ie ff moet wachten. Dikke kans nl. dat die krengen bij CTW nu zijn uitverkocht en ze moeten bestellen...
die van mij en die van m'n broer werken perfect trouwens, heel stabiel en beiden (tot nu toe) 150 fsb :9 Verder komen lukt niet, mogelijk doordat dat epox bord geen 1/5 PCI divider heeft. kijken of unlocken lukt dus maar...
Pagina: 1