Toon posts:

Lanctiy uncappen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Meesten mensen denken dat het niet kan, maar het kan bij bijvoorbeeld de lancity modem wel. Iedereen zegt dat het afhangt van de gateway...ik kan de gateway veranderen, maar dan is m'n snelheid nog steeds gecapped...weet iemand hoe ik verder kom...

niet gaan lopen blaten dat het niet kan...als je me verder kan helpen dan zou dat fijn zijn...kun je dat niet dan hoef je er ook geen woorden aan vuil te maken

alvast bedankt...het gaat me trouwens alleen om het weetje...ga het waarschijnlijk niet gebruiken, want das erg lullig!!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:22

Sick Nick

Drop the top!

Je kan je gateway wel veranderen, maar je moet toch eerst langs de centrale waar het kabeltje vanaf je modem naartoe gaat en DAAR word je gecapped ;)
Als je het ip van je gateway verander gaat het kabeltje niet ergens anders naar toe ofzo :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 17:00 schreef Sick_Nick het volgende:
Je kan je gateway wel veranderen, maar je moet toch eerst langs de centrale waar het kabeltje vanaf je modem naartoe gaat en DAAR word je gecapped ;)
Als je het ip van je gateway verander gaat het kabeltje niet ergens anders naar toe ofzo :D
hehe oke...ik weet er ook maar heel weinig van, maar hoorde iedereen over de gateway zeuren dus dacht ik dat ik iets geweldigs kon ofso :)

• Sick Nick
  • Laatst online: 08:22

Sick Nick

Drop the top!

Op zaterdag 24 november 2001 17:08 schreef Viral het volgende:

[..]

hehe oke...ik weet er ook maar heel weinig van, maar hoorde iedereen over de gateway zeuren dus dacht ik dat ik iets geweldigs kon ofso :)
Je kan wel wat met de gateway, maar dan moet je er zelf naartoe gaan en de instellingen van de gateway van je provider gaan aanpassen zodat ze daar niet meer cappen. Maar denk niet dat ze je zomaar daar binnen laten om wat instellingen aan te passen :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 17:11 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Maar denk niet dat ze je zomaar daar binnen laten om wat instellingen aan te passen :+
dat zou pas tolerant zijn :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Chello heeft dat inmiddels al onmogelijk gemaakt, dus het KAN NIET (meer).

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Vroeger was 't idd vaak in de modem zelf gecapped, en dan kon je door iets te modden of in sommige gevallen zelfs doormiddel van een proggie ("fuckupc" oid) uncappen.

Tegenwoordig is het echter niet meer mogelijk, aangezien het limiet op afstand bij @home/chello etc geregeld wordt... helaas maar waar!

#

Verwijderd

zomaar een hersenspinseltje:

sommige kabelaars (@home) geven toch demonstraties op locatie? zou het niet zo zijn dat ze voor zulke demonstraties voor het gemak een gateway inrichten die die cap niet heeft, om zo maximale bandbreedte te hebben zodat de 'experience' bij zo'n demonstratie iet wat beter is dan in het echt?

zoja, als dat zo is, dan is het maybe wel geinig als je in de buurt woont van zo'n demo, om dan zo'n demo bij te wonen en dan winipcfg doen of iets anders en kijken of de gateways anders zijn. en dan moet je die gateway(s) maar eens instellen in je configje.

maybe dat ze dan vergeten om die gateway weg te halen of te reconfiggen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 17:17 schreef jewst het volgende:

zoja, als dat zo is, dan is het maybe wel geinig als je in de buurt woont van zo'n demo, om dan zo'n demo bij te wonen en dan winipcfg doen of iets anders en kijken of de gateways anders zijn. en dan moet je die gateway(s) maar eens instellen in je configje.
dat zou wel heel mooi zijn :)...

Verwijderd

jaja wat als. reken daar maar niet op :) Ennuh bij mij is het snel genoeg ook vergeleken met de demonstratie.

En die demostratie op lokatie hoeft nieyt gefakend te worden. Meestal doen ze dit in gebeieden waar ze het net gaan aanbieden daar is het nog snel.

Verwijderd

lancity is idd te uncappen. je verbouwt simpelweg de arp-tabel in je modem.

zoek eens naar een proggie "FUCKUPC.EXE" dat zou het moeten doen :)

!!! 100% eigen verantwoordelijkheid !!!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zondag 25 november 2001 16:03 schreef psychic het volgende:
lancity is idd te uncappen. je verbouwt simpelweg de arp-tabel in je modem.

zoek eens naar een proggie "FUCKUPC.EXE" dat zou het moeten doen :)

!!! 100% eigen verantwoordelijkheid !!!
Man ik heb niet eens kabel en ik weet het zelfs
HOEVAAK MOET HET GEZEGD WORDEN

HET KAN NIET MEER HET KAN NIET MEER

en als je dit opvat als een flame
dan heb je het goed opgevat

Verwijderd

heheh lol...
je leest niet goed, een lancity is te uncappen....het modem zelf wel, maar servers uiteraard niet :)

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 16:19 schreef Attilla het volgende:

[..]

Man ik heb niet eens kabel en ik weet het zelfs
HOEVAAK MOET HET GEZEGD WORDEN

en als je dit opvat als een flame
dan heb je het goed opgevat
da's heel errug duidelijk :) zie ook stuk in de faq :)
Pagina: 1