Realtek netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-01 11:00
Ik heb laatst windows xp er op gezet, maar nu doet mijn netwerkkaart het niet meer (realtek 8029(AS)) bij apparaatbeheer zegt die dat die niet meer start. Ik heb alles geprobeerd wat er bij probleemoplosser stond, ik heb naar nieuwe drivers op de site van realtek, kaart in andere slots gedaan, kaart van andere computer er in gedaan. Wie weet er nog een andere oplossing??

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47

TheDane

1.618

ik heb precies 'tzelfde probleem.. zie nieuwe pc -> geen internet

wat voor mobo heb je ? ik denk namelijk dat 't daar aan ligt .. heb ook al een cheapy oude netwerkkaart erin geprobeerd, maar still no worky...

Verwijderd

hallo
probeer deze driver es die moet werken doet het bij mij ook goed hij staat hier <font color="red">verwijderd</font>
naam warez paswoord warez ,
gr peter het is een prive ftp maar maak er maar even gebruik van

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Officiële waarschuwing voor het posten van een warez FTP.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Verwijderd

Dit is een ne2000-(pci) compatible kaart. Vast wel een generieke driver voor te selecteren.

• mr_daTA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

mr_daTA

Probeert student te zijn

Laatst ook bij iemand gehad met een 8029 AS. Ik heb volgens mij niks bijzonders gedaan en het werkte opeens wel.

1. Veilige modus --> netwerkkaart ff uitgezet
2. Booten en vervolgens ff naar de instellingen van die kaart gekeken, stond allemaal goed
3.Nog eens naar de BIOS ff wat overbodige dingen uitgezet. Audio legacy e.d. En de boel op PNP gezet. Dus resources controlled by AUTO niet manual
4. XP weer gestart en bij netwerkomgeving netwerkkaart geactiveerd. Ik dacht die loopt vast weer in de soep maar nee. En nu draait het perfect daar.

Dus nieuwe drivers zijn volgens mij niet nodig. Sorry maar echt concreet weet ik het dus niet

Chance favors the prepared mind