Toon posts:

netwerk switch HP 100 VG J2415a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan deze switch kopen voor een leuk bedrag is een 12 poorts switch manageble....

de verkoper zegt er nie veel verstand van te hebben ( en zo lijkt het ook als ik zie wat hij typt maar goed )

hij zegt dat deze switch alleen met HP lijkt te werken ( hij heeft het voorheen met een el cheapo netwerkkaart geprobeerd en dat werkte niet, maar dat kan volgens mij aan zoveel dingen liggen!)

weet iemand of dit waar is ?! (dat ze allen met HP netwerkkaarten werken)

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Nee hoor, een HP switch werkt met alle netwerkkaarten samen, behalve defecte :)

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Verwijderd

Topicstarter
hahahahaha ok das goed :)

het is wel een super ding :)

en errug goedkoop ga hem gelijk kopen ... vertel later wel hoeveel guldens haha

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Dit ding is een HUB en werkt ALLEEN met kaarten die volgens HP VG-AnyLAN (100Base-VG) werken. Absoluut NIET compatible met 100Base-TX.
Die kaarten zijn voor zover mij bekend alleen door HP gemaakt in ISA-, EISA- en PCI-uitvoering, en niet erg makkelijk te vinden. Die kaarten hebben wel altijd een normale 10 Mbps 10Base-T aansluiting.
Soms zit er in zo'n ding ook een 10 Mbps bridge-module om hem aan een "gewoon" Ethernet-segment te prikken.
De enige andere merk dat hardware hiervoor leverde was Cisco, die VG-AnyLAN modules had voor sommige van de modulaire corporate switches.

Basdoorn, was jij soms de verkoper ?

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large