Toon posts:

Hoera! PS2 is vandaag 1 jaar oud! :D

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hiep hier hoera!!!! :D
Playstation 2 is vandaag 1 jaar oud! Hij kwam vorige jaar hier in Europa uit en ik had hem toen gelijk gekocht! ;)

Ga zo door PS2 ;) PS2 rullzzzzz
Hiep hier hoera!!!!

-- Ok... kom maar op met die slotje. Als dat moet ;) >:) --
( Moest ik ff kwijt... hehehehehehe >:) )

edit:
typo

Verwijderd

Consoles zuigen :r

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-02 10:42
Yeah!
K heb nog nooit op een PS2 gespeeld, maar ik deel graag mee in je vreugde :+

Verwijderd

Ach, hij was al veel langer in de states en japan uit.. maar ach :) gefeliciteerd jonge..

Verwijderd

Joepie!!!

Verwijderd

Hoera! Het is inderdaad de beste console tot nu toe (weet nog niet wat de gamecube gaat doen, de xbox vind ik geen console). Maar zolang sony zulke titels blijft uitbrengen als nu, blijven ze eenzaam op kop.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

nu moet ik er nog 1 hebben :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:41
Op zaterdag 24 november 2001 15:41 schreef iefje het volgende:
Ja je kan ze nog geeneens tweaken/overclocken :D

The devil is in the details.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 25 november 2001 13:31 schreef -WestPark- het volgende:
de xbox vind ik geen console
:?
Heb je weleens een PS2 opengeschroefd?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jaloers dat je zelf geen hebt zeker! :D ;)

gefelici trouwens.
op naar de 2 jaar. :)

🌞🍃

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op zondag 25 november 2001 13:51 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
:?
Heb je weleens een PS2 opengeschroefd?
Jup. Ik gok dat monseur westpark geen MS liefhebber(=lees: MS flamer) is. Kan er ook naast zitten, en dachtie dat consoles van organisch materiaal ofzo zijn gemaakt :P (Existenz :) )

Steam

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
zekerz niet ik game liever op een console dan op pc waarom weet ik eigenlijk nie.
alleen je kan nie on-line dat is wel jammer.

pas na 1jaar komen echt leuke spellen uit he, dat was met de psx ook zo toch.

Verwijderd

dit gaat toch er over dat de ps2 1 jaar uit is en niet of het zuigt jah of nee maak dan een ander topic anders wordt dit topic weer gesloten omdat het over iets heel anders gaat dan dat de ps2 een jaar bestaat |:(

Verwijderd

klopt ut dat de ps2 door de concurentie van de gamecube 100 gulden goedkoper gaat worden ?

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:03

Termy

valt er nog wat te fragge?

wow, dit is echt zielig. sony goeie spellen uitbrengen? lmao, sony doet geen moer, en de andere spellen makers lappen alleen maar de ouwe klassiekers op. metal gear solid cool playshit spel? ammehoela, gewoon geript van de MSX. ik :r op sony wat dit betreft.

o btw, "gefeliciteerd" met die verjaardag, roep me ff als de playshit eindelijk der uit geknikkerd wordt, dan doe ik zeker mee met het feest. k*t console, pc ownage

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

begint weer iemand :r

Verwijderd

Ja, en :?

ik ben voor een transformatie: PS2 => PC2

(hij krijgt toch een HD, modem, muis, scherm, Netscape versie, real player plugin, specliaal scherm,......, etc)

als het gebeurt is, dan feliciteer ik je

Verwijderd

maar het gaat erover dat de ps2 een jaar oud is en gelijk komen er weer van die gasten die weer de heilige oorlog aan gaan tussen consoles en pc of wat dan ook

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 17:11

Steffie

Opaque

Op zondag 25 november 2001 17:14 schreef arko19 het volgende:
maar het gaat erover dat de ps2 een jaar oud is en gelijk komen er weer van die gasten die weer de heilige oorlog aan gaan tussen consoles en pc of wat dan ook
Zoals al eerder gezegd is die veel ouder. De release van de console was in Japan op 5 maart 2000 als ik me niet vergis. Dus eigenlijk is die al bijna 20 maanden oud.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 15:53 schreef Termy het volgende:
wow, dit is echt zielig. sony goeie spellen uitbrengen? lmao, sony doet geen moer, en de andere spellen makers lappen alleen maar de ouwe klassiekers op. metal gear solid cool playshit spel? ammehoela, gewoon geript van de MSX. ik :r op sony wat dit betreft.

o btw, "gefeliciteerd" met die verjaardag, roep me ff als de playshit eindelijk der uit geknikkerd wordt, dan doe ik zeker mee met het feest. k*t console, pc ownage
Kom op mensen laten we niet aan beginnen ;) Ik als hardcore gamer ga alle consoles kopen :) strax gamecube en misschien daarna X-box. Tot nu toe dit jaar heb ik ontzettend veel genoten van m'n PS2, ookal zijn de spellen van oud naar nieuw veranderd net als Tekken, MGS etc. Nintendo doet het ook en Sega doet het ook. So what is the point to complain?! ;)

Alvast bedankt allemaal :D Had eigenlijk een slotje verwacht maarja... thnx again ;)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op zondag 25 november 2001 15:53 schreef Termy het volgende:

Geript? Metal Gear em Metal Gear 2, Solid Snake zijn gemaakt door KONAMI! Net als Meatl Gear Solid en Metal Gear Solid 2.

Maar goed... gefeliciteerd hoor... jammer dat er meteen altijd van die loosers zijn die alles wat met consoles te maken hebben afkraken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Lang leve de meest verkochte console allertijden!!!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

De GameBoy !!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:41
Op maandag 26 november 2001 19:05 schreef Soccubus het volgende:
Lang leve de meest verkochte console allertijden!!!
Op maandag 26 november 2001 19:06 schreef Soccubus het volgende:
De GameBoy !!!
:+ :o :D

The devil is in the details.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

PS2 is nog steeds een goeie console, maar naar mijn mening eigenlijk wat té weinig spellen nog. natuurlijk zijn de xbox en ngc beter, maar, hoe kan het ook anders, nadat de PS2 20 maanden eerder gekomen is dan die 2 andere consoles.

dus, net als in de PC biz na 20 maanden zijn de systemen toch wel degelijk verandert !!

anyway, van harte, en moge er maar veel goeie spellen nog bij verschijnen !!

Deze plek is te koop.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 14:54

Rexomnium

Vincam aut moriar

PS2 bezitters, gefeliciteerd.

Let us praise \o/ \o/ \o/ \o\ \o\ \o/ \o/ /o/ /o/

Aan die flamers (PC rules PS2 sucks): .... laat maar

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 22:49
mmm

heb gister een ps2 met gt3 aangeschaft

moddervet

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Meer iets voor HK niveau toch :)?