Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
drivers al opnieuw geinstalleerd.
Cardridge leeg? Die printer houd toch niet bij hoeveel erin zit? Enigzins denk ik dezelfde te hebben maar nog nooit zo'n soort melding gezien
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Is die inkt-meter niet hardwarematig? (bij sommige printers welOp zaterdag 24 november 2001 20:06 schreef terw_dan het volgende:
drivers al opnieuw geinstalleerd.
Verwijderd
Ik HAAT die goedkope navulzever en cratridges en m'n Pa heeft het nu eindelijk door . Een Canon naar de zak , een Epson versopt , heeft ie nu een HP 940C . Als we nog eens op een beurs komen verbied ik hem gewoon een refill te kopen , of van die goedkope cartridges . Hij moet maar eens doorhebben dat er een reden is dat die goedkoop zijn . HP is misschien duur , maar ook ineens nieuwe koppen enzo ..
ik neem aan dat die controlefunctie op de hoeveelheid inkt gewoon door de printer gedaan wordt en niet door de pc.
Snap ook niet wat nieuwe drivers uit zullen maken als die daarvoor wel perfect deed.
Snap ook niet wat nieuwe drivers uit zullen maken als die daarvoor wel perfect deed.
[update]
De printer deed het weer nadat die ongeveer een week lang zonder spanning heeft gezeten. (wel met een nieuwe orginele inkt-patroon)
Echt vaag.
De printer deed het weer nadat die ongeveer een week lang zonder spanning heeft gezeten. (wel met een nieuwe orginele inkt-patroon)
Echt vaag.
Ik geloof dat de inkt bijgehouden wordt door de cartridge, welke jij wel hebt gevuld, maar dat weet de cartridge niet. Die telt het aantal druppels wat hij moet spuiten, daarna schluss.
Je bent dus te pakken genomen door:
A: HP
B: De navultoko.
Je bent dus te pakken genomen door:
A: HP
B: De navultoko.
Van de HP Helldesk :
Theedoek met lauw water bevochtigen, de metalen contactpunten aan de ZIJKANT van de cartridge (NIET DE ONDERKANT) schoonwrijven, ook de contacpuntjes in de cartridgehouder. Verder loopt er parallel aan de stang waarop de cartridges heen en weer gaan, een lang doorzichtig lint ook voorzichtig met lauw bevochtigde theedoek schoonmaken.
Naderhand alles nog een keer droogwrijven, uiteraard voorzichtig.
V/d week nog gedaan, helpt als de cartridge niet wordt herkend.
Kan zijn dat het met refill niet werkt, maar met nep-cartridges wel.
Theedoek met lauw water bevochtigen, de metalen contactpunten aan de ZIJKANT van de cartridge (NIET DE ONDERKANT) schoonwrijven, ook de contacpuntjes in de cartridgehouder. Verder loopt er parallel aan de stang waarop de cartridges heen en weer gaan, een lang doorzichtig lint ook voorzichtig met lauw bevochtigde theedoek schoonmaken.
Naderhand alles nog een keer droogwrijven, uiteraard voorzichtig.
V/d week nog gedaan, helpt als de cartridge niet wordt herkend.
Kan zijn dat het met refill niet werkt, maar met nep-cartridges wel.
Pagina: 1