printer refill-kit (HP)

Pagina: 1
Acties:

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 13:49
Inkt was pas geleden op voor mijn HP-815c dus heb een refill-kit gekocht om de cartridge weer te vullen.
Alles ging zonder problemen maar nadat ik de cartridge weer terug in mijn printer stop blijft het "cartridge leeg" lampje branden.....en vertikt het om iets te printen.
Op de cartridge zelf is te zien dat het bijna volledig vol zit.

Hoe nu verder?
Is er wat aan te doen, nieuwe cartridge kopen of printer kaput?

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

drivers al opnieuw geinstalleerd.

• Stropdas
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Cardridge leeg? Die printer houd toch niet bij hoeveel erin zit? Enigzins denk ik dezelfde te hebben maar nog nooit zo'n soort melding gezien

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 24 november 2001 20:06 schreef terw_dan het volgende:
drivers al opnieuw geinstalleerd.
Is die inkt-meter niet hardwarematig? (bij sommige printers wel :{ )

Verwijderd

Ik HAAT die goedkope navulzever en cratridges en m'n Pa heeft het nu eindelijk door . Een Canon naar de zak , een Epson versopt , heeft ie nu een HP 940C . Als we nog eens op een beurs komen verbied ik hem gewoon een refill te kopen , of van die goedkope cartridges . Hij moet maar eens doorhebben dat er een reden is dat die goedkoop zijn . HP is misschien duur , maar ook ineens nieuwe koppen enzo ..

• a casema user
ik neem aan dat die controlefunctie op de hoeveelheid inkt gewoon door de printer gedaan wordt en niet door de pc.
Snap ook niet wat nieuwe drivers uit zullen maken als die daarvoor wel perfect deed.

• a casema user
[update]
De printer deed het weer nadat die ongeveer een week lang zonder spanning heeft gezeten. (wel met een nieuwe orginele inkt-patroon)
Echt vaag.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik geloof dat de inkt bijgehouden wordt door de cartridge, welke jij wel hebt gevuld, maar dat weet de cartridge niet. Die telt het aantal druppels wat hij moet spuiten, daarna schluss.

Je bent dus te pakken genomen door:

A: HP
B: De navultoko.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Van de HP Helldesk :
Theedoek met lauw water bevochtigen, de metalen contactpunten aan de ZIJKANT van de cartridge (NIET DE ONDERKANT) schoonwrijven, ook de contacpuntjes in de cartridgehouder. Verder loopt er parallel aan de stang waarop de cartridges heen en weer gaan, een lang doorzichtig lint ook voorzichtig met lauw bevochtigde theedoek schoonmaken.
Naderhand alles nog een keer droogwrijven, uiteraard voorzichtig.

V/d week nog gedaan, helpt als de cartridge niet wordt herkend.

Kan zijn dat het met refill niet werkt, maar met nep-cartridges wel.
Pagina: 1