AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Hee Chieliot, ja ik ken het probleem, heb er zelf ook last van, maar het lijkt wel of niemand hier een oplossing voor heeft, nou mocht je er een hebben, mail me ff, je hebt mijn e-mail adres, alvast bedankt en succes

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Verwijderd
heee schitzo menneke, ik wil je wel helpen maar ik heb geen oplossing. ik heb zelf een probleem met red alert, die kan NIET geinstalleert worden onder win 2k !!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Jongens effe meer details alsjeblieft.....
Ik heb allebij de spellen red alert en AOK en draaien allebij perfect onder Win2k.
Heb je wel een redelijke geluidskaart, en de laatste drivers ervan ?
Ik heb allebij de spellen red alert en AOK en draaien allebij perfect onder Win2k.
Heb je wel een redelijke geluidskaart, en de laatste drivers ervan ?
He, Bio-dome, dat probleem met Red Alert 2 heeft een vriend van mij ook, maar daar heb ik weer geen problemen mee.
Ok Details:
Specs, zie onderkant van dit bericht
Drivers: OK
Gaat dus om Age of Empires 2 + Expension pack The conquerors
En daarover weer de 1.0c update.
Alleen Age of Empires 2 zonder patches of Conquerors geeft een foutmelding en start dus niet op.
Ok Details:
Specs, zie onderkant van dit bericht
Drivers: OK
Gaat dus om Age of Empires 2 + Expension pack The conquerors
En daarover weer de 1.0c update.
Alleen Age of Empires 2 zonder patches of Conquerors geeft een foutmelding en start dus niet op.
Verwijderd
"Gaat dus om Age of Empires 2 + Expension pack The conquerors
En daarover weer de 1.0c update."
"Alleen Age of Empires 2 zonder patches of Conquerors geeft een foutmelding en start dus niet op.
"
W8 effe je kunt AOK dus niet opstarten, is dat consequent; herinstallatie nie geholpen(alles weghalen AOK & conquerors) ?
Wat is die foutmelding dan
Ik heb die 1.0c update zelf ook(Zone), maar geeft geen problemen hoor....
En daarover weer de 1.0c update."
"Alleen Age of Empires 2 zonder patches of Conquerors geeft een foutmelding en start dus niet op.
W8 effe je kunt AOK dus niet opstarten, is dat consequent; herinstallatie nie geholpen(alles weghalen AOK & conquerors) ?
Wat is die foutmelding dan
Ik heb die 1.0c update zelf ook(Zone), maar geeft geen problemen hoor....
Kijk effe met DirectX diag. En doe effe die direct 3D test en kijk of ie geen foutmeldingen aan geeft....bij mij loopt ie FleX.
Kenners weten waarom
Foutmelding? Tja, uhh, zo'n standaard van win 2k
windows heeft een fout aangetroffen in het programma,
een foutenlogboek wordt aangemaakt.
NEEEEEEEEE, het staat hier in het nederlands, maar ik heb de engelse versie hoor.
Directx 8.0 geeft geen foutmeldingen bij het testen.
Ik hoop binnenkort toch echt weer te kunnen Age'n.
In ieder geval bedankt.
windows heeft een fout aangetroffen in het programma,
een foutenlogboek wordt aangemaakt.
NEEEEEEEEE, het staat hier in het nederlands, maar ik heb de engelse versie hoor.
Directx 8.0 geeft geen foutmeldingen bij het testen.
Ik hoop binnenkort toch echt weer te kunnen Age'n.
In ieder geval bedankt.
Pagina: 1