Toon posts:

HELP! Al m'n mail is ineens weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al m'n berichten in postvak in zijn ineens weg!!!
Ik zat gewoon in een nieuwsgroep te lezen, ik ga naar m'n postvak in en hij is HELEMAAL LEEG :( .
Ik outlook express afgesloten, opnieuw gestart, krijg ik zo'n mailtje van Welkom bij outlook express, verder is alle mail weg.
Outlook expr. afgesloten, bestand Postvak In laten zoekenen die is zo'n 80 mb groot en daar kan ik nog wel wat in terugvinden maar ik wil 't terug hebben in outlook express.....
Bestand natuurlijk gelijk gebackuped...
zaten best wel belangrijke mailtjes bij.
wat te doen????

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??????????????????????????????

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:11
Kan je bij je provider je mail niet checken op de site :?

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Verwijderd

Topicstarter
Vast wel, maar het is hele oude mail die al een tijdje in m'n eigen inbox staat, dus dat gaat denk ik niet lukken.
Ik kan trouwens nog wel steeds mail naar mezelf sturen, maar als ik dan zoek op postvak in, blijft het bestand even groot (zo'n 80 mb) als het bestand dat ik net gebackuped hebt, wazig he... het zou heel klein moeten worden, aangezien er nu maar 2 berichtjes in staan.....

Verwijderd

gewoon bestand-->importeren----> berichten

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Dit gebeurd Outlook wel vaker geloof ik. Als je ff zoekt zijn er wel topics over te vinden. staat wellicht een oplossing in.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 14:27 schreef Kikkervisje het volgende:
STOUT usertje :D foeifoei!!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:37
Heb je WINDOWS XP met een crack geinstaleerd staan ???

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:37
controleer of je onder je goede identiteit zit, bestand identiteiten, identiteiten instellen.

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 14:27 schreef Kikkervisje het volgende:
Trap je topic eens niet omhoog

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb dit ook bij win2000 om de haver klap en heb er ook al eens een topic over geopend maar niemand heeft nog een oplossing gegeven. En ik wilde juist morgen ofzo winxp installeren in de hoop dat het daarmee afgelopen zou zijn. Ik hoop ook echt dat iemand dus een oplossing weet.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 12:37 schreef MikMouse_ het volgende:
controleer of je onder je goede identiteit zit, bestand identiteiten, identiteiten instellen.
yup thats it, zit je wel onder de juiste user? zou niet de eerste keer zijn dat iemand in paniek raakt omdat ie perongelijk onder een ander user zit

• JoNaTHaN(NL)
Op zondag 02 december 2001 13:36 schreef Kertje het volgende:

yup thats it, zit je wel onder de juiste user? zou niet de eerste keer zijn dat iemand in paniek raakt omdat ie perongelijk onder een ander user zit
Nee dat is het bij mij niet omdat er maar 1 identiteit is.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 13:57 schreef Jona112 het volgende:

[..]

Nee dat is het bij mij niet omdat er maar 1 identiteit is.
je kan ook inloggen zonder identiteit, dus eigenlijk 2

helpt het niet om je mail opnieuw te importeren zoals hierboven al gezeg was?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Kun je mischien wat meer informatie geven, zoals welk OS je gebruikt, welke versie van Outlook Express (want ik neem aan dat je die gebruikt als je ook met nieuws werkt), en of je onlangs je OS geupgrade hebt....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• JoNaTHaN(NL)
Het opnieuw importeren van email lukt niet.

Het probleem heb ik bij win2000 en dan outlook express 5. Maar toen ik een tijdje geleden het geupdate had met windows update naar de nieuwe versie had ik het nog steeds.

Verder denk ik zelf dat outlook de emails gaat samenvouwen of verwijderd als je niet meer genoeg schijfruimte hebt.

Maar dat is het misschien ook niet omdat als je ongeveer 2 GB vrij hebt dat wel genoeg zou moeten zijn lijkt mij zo.

Dus ik snap er niks van en ik weet dat meer mensen het wel eens gehad hebben maar wat je er nou aan kan doen weet ik echt niet.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 14:45 schreef Jona112 het volgende:
Het opnieuw importeren van email lukt niet.

Het probleem heb ik bij win2000 en dan outlook express 5. Maar toen ik een tijdje geleden het geupdate had met windows update naar de nieuwe versie had ik het nog steeds.

Verder denk ik zelf dat outlook de emails gaat samenvouwen of verwijderd als je niet meer genoeg schijfruimte hebt.

Maar dat is het misschien ook niet omdat als je ongeveer 2 GB vrij hebt dat wel genoeg zou moeten zijn lijkt mij zo.

Dus ik snap er niks van en ik weet dat meer mensen het wel eens gehad hebben maar wat je er nou aan kan doen weet ik echt niet.
er is in outlook wel een optie om mail na een x aantal dagen te verwijderen, alleen zou dan wel erg gek zijn dat ie alles ineens wist...
Pagina: 1