Het grote RTCW SAVEGAME-topic

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Sorry voor de zoveelste RTCW topic, maar dit hoort niet echt bij de ik-zit-vast-topic.

Deze topic is gewoon voor mensen die enorm hard vastzitten of een bepaald stuk zo hard haten (zoals ik), en het beu zijn.

Daarom een vriendelijke oproep aan alle mensen die een coole savegame hebebn (bepaalde fijne plaats etc.) en dit willen delen met de minder bedeelden onder ons :)

Ikzelf zit vast bij het 2de crypt level, waar je naar die kerk moet, en eerlijkgezegd vind ik het gewoon niet tof.

Ik zit vol spanning te wachten om naar het forest level te kunnen, maar die GODVERDOMSE KUTMONSTERS EN ZOMBIES HANGEN MIJ DE STROT UIT! :(

Als ik zombies wil afknallen speel ik wel The House Of The Dead 2,
ik wil verdomme nazi's neerkogelen en geen bizarre ridders.
Heel dat ridder-roderik-van-valkenburg verhaaltje keldert het RTCW verhaal onwaarschijnlijk hard vind ik.

Heel de tijd onverwachts door een of ander indiana-jones-achtig systeem van messen die uit de muur vliegen etc genomen kunnen worden is niet echt mijn defifnitie van fun!
Sterker nog, door keer op keer het eerste crypt level opnieuw te hebben moeten doen, begin ik echt een afkeer van het spel te krijgen, en PHP ik meer dan ik zou moeten spelen!

Dus als iemand die net is begonnen aan het level na de cryptes (en kerk) ff zou willen saven, zelfmoord plegen, en dan aan het begin van dat level starten, en dan ff een saveje maken? :*

Ik ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ben die zoiets zou kunnen gebruiken!

Als je geen webspace hebt, mail het dan en ik zet het op mijn site...

PS: savegames staan in \Return to Castle Wolfenstein\Main\save

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Nog ff vermelden: als er iemand vast zit in een stuk voor de plaats waar ik al ben, en een savegame wil: zeg het dan, dan upload ik er ff een van mij...

Verwijderd

code:
1
[url=link]naam[/url]

:)

maar ik ben het met je eens, duitsers knallen en geen zombies :(

kep het spel niet gespeelt, maar zombies past imho niet echt bij de 2e wo

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:57
Bij deze bied ik webspace aan (zie homepage) :)

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 14:14 schreef RobbertC het volgende:
Bij deze bied ik webspace aan (zie homepage) :)
lol, das maybe idd nog beter!

Ik ben iig al blij dat ik niet de enigze ben die uit frustratie door die zombies zijn hoofd tegen de muur aan het bonken is...

Verwijderd

Smaken verschillen, dat zien we hier ook weer. Ok je houd of je houd er niet van. Maar als ik lees dat je telkens opnieuw het eerste crypt level moest doen dan heb je dus tussendoor niet gesaved. Ja daar wordt je dus wel gauw gefrustreerd van.

Op zich vindt ik die zombies geen probleem. Het zijn maar twee levels en het is even voor de afwisseling wel geinig (let maar eens op die soldaten die aan gevallen worden).

Wees gewoon zuinig op je ammo en ga zeker even uit de weg als er uit zo'n zombie van die rond draaiende hoofjes komen. Dan ben je er zo doorheen!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

[removed] --sorry

http://mrfloris.com

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 14:34 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
Smaken verschillen, dat zien we hier ook weer. Ok je houd of je houd er niet van. Maar als ik lees dat je telkens opnieuw het eerste crypt level moest doen dan heb je dus tussendoor niet gesaved. Ja daar wordt je dus wel gauw gefrustreerd van.

Op zich vindt ik die zombies geen probleem. Het zijn maar twee levels en het is even voor de afwisseling wel geinig (let maar eens op die soldaten die aan gevallen worden).

Wees gewoon zuinig op je ammo en ga zeker even uit de weg als er uit zo'n zombie van die rond draaiende hoofjes komen. Dan ben je er zo doorheen!
Ik save wel onderweg (F5), maar ik ben nu aan de uitgang en er staat dat mijn objectives niet complete zijn...

Ik heb op ongeveer elke knop gedrukt die ik vond, en heb zelfs de seret aria gevonden...

Ik ben het level gewoon kotsbeu...

Als ik door donkere cryptes vol met zombies wil waden speel ik wel een hooror spel,
of duur ik een horror B-film.

Ik wil in dit spel gewoon als soldaat tegen andere soldaten vechten,
en geen fucking indiana jones spelen... Is dat zo veel gevraagd?

Sorry hoor, maar heel dat verhaaltje met die onoverwinnelijke ridder is ZO cliché...
Dat monster gedoe is maybe wel een fijn sfeertje in he tbegin, maar het komt snel de strot uit,
en het trekt het niveau van het spel ZWAAR naar beneden...

Conclusie: MONSTERS: :r :r :r :r :r :r

Maar goed, dat is niet de essentie van deze topic... :)

Verwijderd

Ik zit nu ook in dat level vast!
Al van het begin toen ik las dat RTCW monsters ging hebben,
was ik er zeer skeptisch over, en het is inderdaad een sterke domper...

Dus als er iemand die savegame heeft, PLZ give it!!!!!

• Soef
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

ik vind RTCW single player ook zwaar tegen vallen: als je demo speeld dan krijg je enige indruk van hoe het kan zal gaan worden. Het is dan weliswaar een multiplayer demo maar dan nog.

Het zelfde had ik met Red Faction... De demo was tof...het spel ook tot een bepaald punt...dat je dus ook rare onbestaande wezens tegen komt....

Het slaat werkelijk allemaal nergens op!!! Waarom komt er gewoon geen goed spel zonder afkraking door rare wezens!!

Some things can not happen until they happen...

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 15:23 schreef Soef het volgende:
ik vind RTCW single player ook zwaar tegen vallen: als je demo speeld dan krijg je enige indruk van hoe het kan zal gaan worden. Het is dan weliswaar een multiplayer demo maar dan nog.

Het zelfde had ik met Red Faction... De demo was tof...het spel ook tot een bepaald punt...dat je dus ook rare onbestaande wezens tegen komt....

Het slaat werkelijk allemaal nergens op!!! Waarom komt er gewoon geen goed spel zonder afkraking door rare wezens!!
I can only agree with that!

Nu hopen dat er snel iemand een savegame post zodat ik verder kan spelen, ik ben net uit dat eerste crypt level...
Een halve dag gewaste aan die crap :(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Die monsters zuigen zwaar
ben nu in zo'n level me allemaal monsters

:r monsters zuigen :r nazi's roelen!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 15:30 schreef Wesley het volgende:
Die monsters zuigen zwaar
ben nu in zo'n level me allemaal monsters

:r monsters zuigen :r nazi's roelen!
Zit jij ook in die $*#@§-crypt?

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Niemand die deze arme vastzitters wil helpen?

Verwijderd

Heeft er dan niemand een savegamepje? :'(

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Beetje offtopic maar waarom klaagt iedereen over monsters? Die horen juist in wolfenstein :) Hebben jullie nooit deel 1 gedaan ofzo? Daar zaten dus ook genoeg monsters in :D

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op zaterdag 24 november 2001 15:23 schreef Soef het volgende:

uhm je moet eens Tom Glancys Ghost Recon of Rogue spear/Rogue Spear Black Thorn probere. Lijkt me sterka ls je daar monsters tegenkomt.

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Jullie zijn gewoon een stel gefrustreerde sukkels.
Je wil geen zombie's omdat ze te moeilijk zijn. Als je het verhaal van RTCW volgt, valt juist alles mooi in elkaar. Het is een plot, en het plot is goed. Als je geen FPS kan spelen. doe het dan ook niet, en ga geen mensen lastig vallen met jou tekortkomingen.

Zo, pak aan.
Ik haat het als mensen een geweldig product lopen af te kraken. :P

Ik had gewoon iedere keer als ik een van de zombies tegenkwam "Oh My God, niet hij nog een keer, dat gastje gives me the creeps!". En dat heb ik niet vaak bij games.

Gewoon doorspelen jongens ! Goed Oefenen !

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Wacht maar tot je aan die Golem komt ...... maar anyway , ik zit vast in dat stuk waar je die tank door Kugelstadt moet halen , das pas pokkemoeilijk ....

Verwijderd

ik vond het wel cool eigenlijk leuk voor de afwisseling. je komt nog wle meer vage monsters tegen ben maar niet bang

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
damn, ik zit vast in level 5.

met die UBERSOLDATEN.

nou, der zijn dus 2 van die supersoldaten en ze zijn ook nog slim en best goed bewapend, een van die kerels heeft een VENOM als gun uitgerust. die andere etter heeft een leuke panzerfaust... en ja ikzelf heb 63 levens en alle wapens, 1 timebomb en 3x panzer faust kogels... 3x met panzer skieten op een van die robots... maar ja.. ze blijven doorlopen...

als ze mij zien ben ik weer 10 health kwijt of zo... en ja... ze zijn slim... ik gooi een timebomb op een plekkie en verwacht dat ze daar heen lopen. wat doen ze? ze blijven gvd staan en wachten totdat de bom "BOOM" zegt.. dan lopen ze fijn door om me te pakken..

:( frustrerend...

Verwijderd

Ja ik ben ook bij level 5

Ik vind het zeker jammer dat er zombies in het spel moesten.
('k word helemaal schijtziek van die zombies zonder benen. Super moeilijk dood te krijgen.) Als er nog meer zombies voor komen speel ik alleen maar multiplayer.. dit is echt niks :(

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 00:45 schreef Mr.Black het volgende:
Ja ik ben ook bij level 5

Ik vind het zeker jammer dat er zombies in het spel moesten.
('k word helemaal schijtziek van die zombies zonder benen. Super moeilijk dood te krijgen.) Als er nog meer zombies voor komen speel ik alleen maar multiplayer.. dit is echt niks :(
Dat vind ik ook!
Monsters & c° sucken!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
/* Kick! */

Niemand?

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Zelf vond ik die monsters ook ruk toen ik ze voor het eerst zag, maar als je s'avonds speelt (licht uit) dan schrik ik meer van zo'n zombie dan van zo nazi.
Vooral eerste dat was echt vet schrikken :) beesten zijn ook best wel slim.

En die ubersoldat is gewoon IRRITANT! kut beest, mijn tip pak je venom en met maar blijven knalen op de beest terwijl je steeds achter de palen rond strafed dan kan je het halen.

Ik snap BTW echt niet wat jullie zo moeilijk vinden aan dat forest level echt niet, moest hem een keer overnieuw doen omdat zo'n kut nazi me opmerkte maar hij was echt easy.

Verwijderd

Nou ik heb het spel van het begin t/m het crypt en church level (inclusief eindbaas) in 2 uurtjes uitgespeeld, op bring em on niveau, echt moeilijk vond ik het ook niet (moest wel een aantal dingen overnieuw doen, maar een beetje FPS-gamer heeft er geen probs mee ;))

En ik vind het wel leuk eigenlijk, best creepy dat crypt level :D

Ik zit nou in dat level waar je stealth moet infiltreren, wel gaaf :)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:14

The Legend

*Plop*

Prutsers ;) :+

Als iemand ff een FTP'tje openzet up ik mijne ff :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:18

Termy

valt er nog wat te fragge?

wat is er mis met die zombies? ik vind het gewoon in het verhaal passen alhoewel ik dat crypt lvl met 2 vingers in me neus door kwam.. en angstaanjagend of zo? tsss, als je undying gewend bent schrikt niks anders je meer af :9

btw, * Termy is in love with the stengun O+

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 19:44
Vanochtend heb ik RTCW uitgespeelt, voor iedereen die vast zit ergens heb ik van elk begin van een level een save gemaakt.

missies

Mis9.svg is de Forest map.
Veel plezier er mee!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 19:45 schreef Darklance het volgende:
Vanochtend heb ik RTCW uitgespeelt, voor iedereen die vast zit ergens heb ik van elk begin van een level een save gemaakt.

missies

Mis9.svg is de Forest map.
Veel plezier er mee!
TNX!!!!! YOU RULE!!!!!!

edit:

AAAAAAAARRRRRGGGGGGGGHHHHHHH!!!! De zip is gedeeltelijk corrupt, kan je hem PLZ ff opnieuw zippen??????

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 26 november 2001 11:12 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
En ik vind het wel leuk eigenlijk, best creepy dat crypt level :D
Hey, ik heb niks met dat crypt level te maken ja! :)

Hmm.. als ik het zo hoor moet ik ook eens nodig RTCW gaan spelen..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 01:46
Gelukkig komen er na de cripts een hele zoot levels zonder monsters, alleen later die electrogastjes en Übersoldaten ja...

Persoonlijk vond ik de crypt levels ook wat minder leuk.

• Darklance
Op maandag 26 november 2001 22:45 schreef de_vinny het volgende:

edit:

AAAAAAAARRRRRGGGGGGGGHHHHHHH!!!! De zip is gedeeltelijk corrupt, kan je hem PLZ ff opnieuw zippen??????
Sorry voor het ongemak, nu moet het goed zijn!
missies

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

hehe, die uber-elite-wijven waren wel tof in de church :9 !!

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:57
Op dinsdag 27 november 2001 14:31 schreef Darklance het volgende:

[..]

missies
Zou ik deze savegames op m'n site mogen zetten? Uiteraard met jouw naam of URL erbij. Ik vraag het hier, omdat ik geen ICQ nummer of mailadres zie staan.

• Darklance
Op dinsdag 27 november 2001 14:50 schreef RobbertC het volgende:

[..]

Zou ik deze savegames op m'n site mogen zetten? Uiteraard met jouw naam of URL erbij. Ik vraag het hier, omdat ik geen ICQ nummer of mailadres zie staan.
Ja is prima, URL heb ik niet, zet er maar gewoon Darklance
het_monster@hotmail.com bij :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:28
ow ik vind het monsters knallen nog wel sfeer toevoegen aan het verhaal, heel veel zelfs, ik schrik me af en toe verrot.
Naja, medal of honor allied assault wordt zombie clean :7

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 14:31 schreef Darklance het volgende:

[..]

missies
Tnx man, you rule!
Pagina: 1