Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com
Voor vragen specifiek over Debian, ga je het beste naar de site van Debian. Die site is vreselijk uitgebreidt, bugreports per package e.d.Op zaterdag 24 november 2001 14:06 schreef Ariejan het volgende:
Voor zover ik weet gaat het forum vooral over Debian, maar ook over Linux in het algemeen.
Dussuh.. Nee, ik blijf lekker bij GoT
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Volgens mij gaat het meer over 'hoe doe ik ... in debian'??
Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com
Een soort debianplanet, zeg maar?Op zaterdag 24 november 2001 14:06 schreef Ariejan het volgende:
Ik ken iemand die een forum wil gaan opzetten voor Debian gebruikers.
Nu is mijn vraag, zijn er mensen die zo'n forum zouden gaan bezoeken. (bv. GoT bezoekers)
Voor zover ik weet gaat het forum vooral over Debian, maar ook over Linux in het algemeen.
Zou dit een succesvol forum kunnen worden??
(i.e. het is er al, why bother? Die special interrest group forums vliegen als paddestoelen uit de grond...resultaat: ze zijn net zo snel weer weg, met achterlaten van een paar grote (read: debianplanet, tweakers.net, slashdot))
Maar goed, als je zo graag wilt hou ik je natuurlijk niet tegen. Ik betwijfel echter of je het lang volhoud.
Verwijderd
Als ik heel eerlijk ben, vrees ik dat het niet zo'n succes zal worden.Op zaterdag 24 november 2001 14:06 schreef Ariejan het volgende:
Ik ken iemand die een forum wil gaan opzetten voor Debian gebruikers.
Nu is mijn vraag, zijn er mensen die zo'n forum zouden gaan bezoeken. (bv. GoT bezoekers)
Zou dit een succesvol forum kunnen worden??
GoT is (en hopelijk ook blijft
Als het echter een specifiek debian forum zou zijn, dan zou het een heel stuk moeilijker worden.
Zeker als het alleen voor nederlandse bezoekers bedoeld is.
Vergeet ook niet, dat voor het overgrote deel Debian gebruikers redelijk ervaren zijn. Zij zullen dus ook niet heel snel naar een forum grijpen om hun probleem opgelost te krijgen.
Een ander heel groot punt voor een startend linux/debian forum is hetvolgende:
Hoe krijg je mensen met ervaring, naar zo'n forum?
Zonder die mensen is een forum eigenlijk al gedoemd te mislukken.
Al kan je er al een paar vinden; hoe houd je ze dan vast? Op een forum dat in den beginne maar magertjes bezocht is, blijft een zogenaamde "diehard" meestal niet echt lang rondhangen.
Pagina: 1