is er een programmatje (vast wel) waar mee je die blink smsjes kunt maken
zo ja, wil iemand vertellen waar ik dat vandaan kan halen? thnx
Verwijderd
Het heet FlashMsg en je moet gewoon ff op die term zoeken. Heb niet direct een link voor je. Als je er niet uitkomt moet je het ff zeggen. Je hebt er wel een datakabel voor je foon bij nodig. Niet alle foons ondersteunen blinking sms trouwens.
Mzzl Guus
Mzzl Guus
Knipperende SMS is iets anders als Flash SMS (die laatste komt meteen op je scherm). Knipperende dingen kun je met nieuwere versies van logomanager sturen (door \f oid in je berichtje te zetten).
hmm optie newsflash is er wel in lm, maar dat werkt niet echt, is gewoon een bericht en meer niets, niks flashing aan 
Maar als iemand het weet , graag..
Maar als iemand het weet , graag..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
is wel cool, met die nieuwe nokia ook sturenOp zaterdag 24 november 2001 15:06 schreef blaataaps het volgende:
En terecht.
Ik kan me voorstellen dat het bijna net zo lame is als de <blink> tag
www.sms.de kan je ze gratiz sturen!
Dat www.sms.de is alleen voor duitse, Oostenrijkse en Zwitserse gebruikers ja
Verwijderd
nee man je kan gewoon +31 nummer invoeren, dus ook voor NL.Op zondag 25 november 2001 13:36 schreef Binnetie het volgende:
Dat www.sms.de is alleen voor duitse, Oostenrijkse en Zwitserse gebruikers ja
En Bl@de, heb je die niet van mijn zusje.
Dat had ik jullie ook kunnen vertellen, maarja blade kent allllles wat gratiz is he blade...
Waar doe je dat precies dan want als ik ergens +31 invul dan kom ik steeds 3 nummers tekort![b]
nee man je kan gewoon +31 nummer invoeren, dus ook voor NL.
Verwijderd
oww... nou dan begrijp ik dr geen f*ck van, moet je dan maar ff aan bl@de vragen.
kan je ook geen NL nummers in je adres/telfoonummer boek zetten?
kan je ook geen NL nummers in je adres/telfoonummer boek zetten?
Pagina: 1