Toon posts:

PS2 op de HCC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had van iemand gehoord dat je op de HCC een ps2 kon kopen met 2 spellen voor maar 599,-.
Heeft iemand de naar de hcc is geweest dit gezien? Ik ben van plan om zondag naar de hcc te gaan en als ze daar en ps2 voor maar 599,- hebben, dan weet ik het wel >:)

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-02 20:42

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

ik zou zeggen: kijk eens iets verderop bij spielerij, daar staat een ander (veeel interessanter topic over goedkope PS2's) :+.

Maar als die spellen GT3 en GTA3 zijn, mwah, dan zou ik het zeker doen, ook als je niet wilt wachten.

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Hij staat er idd voor 599. Welke spellen erbij weet ik niet. De stand staat aan het begin van hal 12, als je van hal 11 naar 12 loopt gelijk aan de linkerkant. Ze verkopen er ook Dreamcasts voor 350 en een GBA voor 400 + 2 games (laatste weet ik niet meer zeker)

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmzzzz, op welke stand was dat? Ziet er wel erg aanlokkerig uit :)

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 07:51
(jarig!)
Bij die stand is het dus juist een PS2 voor 600 piek maar dan moet je er minimaal 2 spellen BIJ kopen :)

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 15:04 schreef SCaffa het volgende:
Bij die stand is het dus juist een PS2 voor 600 piek maar dan moet je er minimaal 2 spellen BIJ kopen :)
heb ik ook gezien dus dat kost nog veel die spellen zijn namelijk ook niet al te goedkoop

maar ja tis alitjd beter dan 1000,-

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 06:05
Op zaterdag 24 november 2001 15:11 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

heb ik ook gezien dus dat kost nog veel die spellen zijn namelijk ook niet al te goedkoop

maar ja tis alitjd beter dan 1000,-
Uhmm.. de standaard prijs van een PS2 is al een tijd geen f 999,- meer hoor. Overal is hij f 699,-.

Coïtus ergo sum

Pagina: 1