Ik wil een .tar.gz bestand openen in linux.
Hoe pak ik deze bestanden uit ?
Hoe pak ik deze bestanden uit ?
Is makkelijker jaOp zaterdag 24 november 2001 13:56 schreef Yarvieh het volgende:
tar -zxvf blaat.tar.gz
Anoniem: 32223
Vind de tar manier dat toch makkelijkerOp zaterdag 24 november 2001 14:00 schreef janjanjansen het volgende:
En de makkelijke manier:
mc
bestand selecteren - bestand wordt geopend als een virtueel filesysteem
directory (die in het bestand staat) selecteren
F5 kopieert/pakt alles uit naar de directory aan de andere kant van je mc.
Anoniem: 32223
typen versus klikkenOp zaterdag 24 november 2001 14:02 schreef Yarvieh het volgende:
1 commando vs tig handelingen, hummmz inderdaad, veel makkelijker dat mc
Mjah, maar bij mc hou je maar 1 bestand over, n.l. degene die je nodig had, en bij de 'tar'-manier, moet je eerst een file uit een directory vissen, en daarna de directory wegsmijten..Op zaterdag 24 november 2001 14:02 schreef Yarvieh het volgende:
1 commando vs tig handelingen, hummmz inderdaad, veel makkelijker dat mc
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Anoniem: 3504
Ooit vanOp zaterdag 24 november 2001 14:10 schreef moto-moi het volgende:
Mjah, maar bij mc hou je maar 1 bestand over, n.l. degene die je nodig had, en bij de 'tar'-manier, moet je eerst een file uit een directory vissen, en daarna de directory wegsmijten..
1
| tar -zxvf <archive> <filename> |
Niet per ce eigenlijk, ik gebruik altijd mc voor zoietsOp zaterdag 24 november 2001 16:36 schreef RemcoX het volgende:
Ooit van
code:
1 tar -zxvf <archive> <filename>
gehoord?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Vanwege de consistentieOp zondag 25 november 2001 01:54 schreef Wilke het volgende:
En vanwaar die '-'?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq