Ik heb een pentium || 300 nog wat MHZ, en 192 MB RAM, en een TNT. Geen goede computer, maar goet genoeg om een strategie spel te spelen. Weed iemand nog een fatsoenlijk strategie spel, voor mijn supercomputer?
Verwijderd
ben ik het helemaal mee eens (age of empires 2 & de uitbreiding ervan), is goed te spelen op 300 MhZOp zaterdag 24 november 2001 14:40 schreef Caspian het volgende:
AoE
Ja dat was vroeger zo ja dat je voor een RTS game geen high end pc moet hebben maar dat is nu wel anders geworden hoor.Op zaterdag 24 november 2001 13:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
, maar goet genoeg om een strategie spel te spelen.
Probeer maar dit te draaien op full detail: Armada2 , earth2150, empire earth , battle realms , homeworld-cataclysm , conqeust forntier wars , the outforce.
Ja ja dat kan je dus niet draaien op je bak.
Dus om te zeggen dat je tegenwoordig geen snelle pc moet hebben voor RTS games dat is fout.
Thy will see the light...
Total Annihilation
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Zelf ben ik geen fan van RTS spellen.
Maar toen icestorm mij een paar dagen terug Heroes of might and magic 3 liet zien was ik verkocht.
Het is niet helemaal een RTS maar een TBS (turn based strategy). Geweldige battles. Goede sfeer. Veel verschillende forces met allemaal andere gebouwen en troepen, en uiteraard in de fantasy stijl.
Probeer het. Het zal op dat systeem van je prima draaien.
Maar toen icestorm mij een paar dagen terug Heroes of might and magic 3 liet zien was ik verkocht.
Het is niet helemaal een RTS maar een TBS (turn based strategy). Geweldige battles. Goede sfeer. Veel verschillende forces met allemaal andere gebouwen en troepen, en uiteraard in de fantasy stijl.
Probeer het. Het zal op dat systeem van je prima draaien.
Verwijderd
Starcraft Starcraft Starcraft Starcraft Starcraft Starcraft Starcraft Starcraft Starcraft Starcraft Starcraft Starcraft
Ja /me is starcraft van... En warcraft is ook heel erg fun...
Ja /me is starcraft van... En warcraft is ook heel erg fun...
total anihilation + cc
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Yo, ik lees dit topic nu alweer...:D...
Hm. De AOE series en de RA series heb ik zo onderhand wel gehad....Ik zoek in ieder geval wel Real Time strategy...Geen om de beurt shit, dat irriteert me heeeeeeel erg.
7th: Ja, je hebt wel gelijk, maar, de strategie spellen doennut eerder dan een of ander knalspel.
Homeworld en Sudden Strike zal ik ns wat verder bkijken...
Hm. De AOE series en de RA series heb ik zo onderhand wel gehad....Ik zoek in ieder geval wel Real Time strategy...Geen om de beurt shit, dat irriteert me heeeeeeel erg.
7th: Ja, je hebt wel gelijk, maar, de strategie spellen doennut eerder dan een of ander knalspel.
Homeworld en Sudden Strike zal ik ns wat verder bkijken...
AoW, en straks AoW2
Commandos? De eerste twee zullen in ieder geval bij jouw draaien en ik denk de laatste, Men of Courage, ook wel.
De 1e en de uitbreiding bedoel jeOp woensdag 26 december 2001 12:05 schreef Towbitis het volgende:
Commandos? De eerste twee zullen in ieder geval bij jouw draaien en ik denk de laatste, Men of Courage, ook wel.
Want er zijn maar 2 Commandos
The devil is in the details.
Age ff Empire's
Age of Empire's 2 - The age of Kings
zijn ook wel leuk, maar ik zal zeker voor starcraft gaan. Speel et nog steeds bijna elke dag
Verwijderd
Op zaterdag 24 november 2001 15:21 schreef MM- het volgende:
Fallout
Fallout is een rpg.
---> STARCRAFT + BROOD WAR <---
---> TA: KINGDOMS + IRON PLAGUE <---
Nee, dat denk je maar omdat je nooit Heroes of Might & Magic 3 hebt gespeeld.Hm. De AOE series en de RA series heb ik zo onderhand wel gehad....Ik zoek in ieder geval wel Real Time strategy...Geen om de beurt shit, dat irriteert me heeeeeeel erg.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
IDD, Age of Wonders lijkt veel op de HoMM spellen maar zelf vind ik AoW beter, oh, en AoW is nie van M$ maar van Triumph, een paar Nederlanders hebben het spel in elkaar gevlandst, lijkt wel wat op de AD&D of op de midden-aarde werelden, ook mensen, elfs, halflingen, goblins enz.Op woensdag 26 december 2001 12:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wasda...Age of...wonders?? Vertel.
Ik heb Age of Wonders hier legaal liggen, 10 piek bij de Dynabyte, en ik vind het zo veel slechter dan Heroes. Crappy graphics en geluid. Zeer irritante gameplay, met armies die niet groter mogen zijn dan 8 units, battles die veel te lang duren en nauwelijks spannend/tactisch zij (ook al heb je zeer veel opties), ontzettende lame spells, veel te moeilijke campaigns, weinig sfeer, matige AI, etcetera. Nee, het kon mij niet erg boeien. O, en dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat ze het niet eens nodig vonden een boekje in de doos te stoppen, onder het motto 'je kan de manual als .txt-file downloaden van onze website.'
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Warlords:battlecry beviel mij ook wel over netwerk. Eerst je hero trainen en laten lvl uppen en dan knokken maar
TA en TA:Kingdoms
Erg leuk (vooral multi-player) en erg goedkoop, TA ongeveer 10 piek en TA:K 25...
Erg leuk (vooral multi-player) en erg goedkoop, TA ongeveer 10 piek en TA:K 25...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
er zijn er dus wel ff 3...MaRc0 schreef op 26 december 2001 @ 19:25:
[...]
De 1e en de uitbreiding bedoel je
Want er zijn maar 2 Commandos
commandos: behind enemy lines
commandos: beyond the call of duty
commandos 2: men of courage
SuddenStrike I zal toch zeker moeten draaien? Op mijn workstation@work P3/450/192mb met G200 en Win2K Sp2 liep Suddenstrike prima op 1024x768
Zelf vind ik de SuddenStrike serie echt een van de leukere RTS'n.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dan zijn er dus maar 2!! de middelste is een uitbreiding en geen stand alone spel.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:33:
[...]
er zijn er dus wel ff 3...
commandos: behind enemy lines
commandos: beyond the call of duty
commandos 2: men of courage
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Total Annihilation is een bruut en uitgebreid spel. Veel tactiek en strategie voor nodig.
Verwijderd
Empire Earth is een goed spel veel strategie en recource planning voor nodig.
niet dom 1 ding verzamelen en hoppa gaan.
en veel verschillende wapens.
behalve de digital age(en later) zuigt..
niet erg realistische wapens.
maar verder.. Empire EARTH RULEZ~!
zo daar dronk ik een lekker bakkie thee bij.
niet dom 1 ding verzamelen en hoppa gaan.
en veel verschillende wapens.
behalve de digital age(en later) zuigt..
niet erg realistische wapens.
maar verder.. Empire EARTH RULEZ~!
zo daar dronk ik een lekker bakkie thee bij.
Verwijderd
Alle 3 standalone's hoor, dus zeker wel 3.eliminator007 schreef op 06 november 2002 @ 13:41:
[...]
Dan zijn er dus maar 2!! de middelste is een uitbreiding en geen stand alone spel.
earth 2140 (die is nl) en earth 2150 (3d)
if broken it is, fix it you should
KKND is ook nog steeds vrij vet
, verder kan je C&C Tiberian Sun, misschien Pharaoh, Ceasar, Zeus enz misschien nog proberen.
Helemaal mee eensVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 17:57:
Age of Mythology
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
lijkt me niet dat deze lekker gaat draaien op een 300mhzVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 17:57:
Age of Mythology
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
kinslayer: december 2001(!)
Toen waren er maar TWEE....
dicht :+topic voldoet niet meer aan de regels.
Toen waren er maar TWEE....
dicht :+topic voldoet niet meer aan de regels.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()