Ik zit er aan te denken een nieuwe harde schijf bij te zetten naast mijn 9,1 gb dat toch wel erg weinig blijkt te zijn in combinatie met ADSL, nou is mijn vraag tot hoe ver kan mijn mobo, mijn mobo is een ABIT LX6.
'Wel een Barracuda IV natuurlijk @ 7200rpmOp zaterdag 24 november 2001 13:08 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Een 40 of 60 GB van Seagate!
Verwijderd
WTF? MAXTOR! die moet je hebben is veelal het goedkoopst en het snelst (ja ze zijn wel sneller als ibm)
Ik zou voor een lekkere Maxtor 80.0 GB UDMA 100 5400RPM 2MB gaan. Ik heb de mijne nu vol en ga er een 2e bij halen. 
- Snel
- Stil
- Betrouwbaar
- fl. 475,- ofzo
- Snel
- Stil
- Betrouwbaar
- fl. 475,- ofzo
^kuchkuch ..oud topicje ..
Verwijderd
Je kunt je schijf/partitie zo groot maken als je wil. Fdisk geeft soms verkeerde grootte aan.
Gebruik Partition Magic en dan moet het wel lukken. Meestal krijg je bij de schijf ook tooltjes om de schijf in te delen. Zoniet dan kun je ze wel van de fabrikant downloaden.
Gebruik Partition Magic en dan moet het wel lukken. Meestal krijg je bij de schijf ook tooltjes om de schijf in te delen. Zoniet dan kun je ze wel van de fabrikant downloaden.
koop een ata 133 kaartje en je kan alle nieuwe harde schijven in je systeem zetten
gooi de nieuwe serie van ibm erin (180gxp) kwam goed uit test bekijk tweakers frontpage.. of een wdtje bevalt mij perfect.. neem een 80gb b.v kun je weer vooruit 
maybe effe bios update erover heen voor grotere schijven ondersteuning
maybe effe bios update erover heen voor grotere schijven ondersteuning
[ Voor 20% gewijzigd door _MaLa_ op 03-12-2002 17:13 ]
mijne ondersteunde ook maar tot 32 gb, maar met maxblast software (van maxtor) kun ik hem toch op 80 gig laten werken...
wat ook werkte bij een vriend van mij is hem formateren op een andere pc en dan pakt windows de schijf ook gewoon.. zelfs als hij niet in het bios wordt gedetecteerd
wat ook werkte bij een vriend van mij is hem formateren op een andere pc en dan pakt windows de schijf ook gewoon.. zelfs als hij niet in het bios wordt gedetecteerd
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()