Toon posts:

Red Faction clans

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kennen jullie een goede red faction clan die doet aan trainingen etc, dus dat je steeds hoger kan komen?, want ik ben er echt slecht in, als ik op zon n00b server kom heb ik maar 40 frags!. Dus ik wil zon training, want ik zie van die eliter spelers en die zijn echt goed, bijna bij elk potje hebben ze 100 frags ofzo. En ik denk dat ze dat zonder cheating doen!

Ik wil zo goed worden en speel daaom bijna elke dag een uurtje of vaak meer red faction. Ik speelde het een lange tijd niet, maar begin weer te spelen, eerst toen ik het voor het eerst online rf speelde had ik met ctf een keer wel 5 captures gedaan, maar nu moet ik goed zoeknen naar een cheatvrij server!

Il zie soms van die mensen die naar beneden vallen van het level af en blijven dan leven, das nie eerlijk, ze kunnen daardoor iedereen makkelijk met zon raildriver afknallen. Is niet meer zo eerlijk he. Maarja, die dedicated servers kicken die mensen soms.

De vraag is eigenlijk, Wat zijn de clans met rangen en trainingen en welke servers hebben die?

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:25
Vraag het terwijl je online speelt aan de clans.

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar ze zeggen dt ik stil moet zijne niet mag chatten!

Verwijderd

Misschien ben je een beetje te opdringerig... vraag gewoon 1x rustig wat hun IRC chan is of wat hun ICQ nummer is en dan komt het vanzelf goed.

Verwijderd

Topicstarter
o, ik zal het proberen.

Verwijderd

Topicstarter
en zijn er ook clansites?

Verwijderd

Topicstarter
weet jij goede irc channels voor red faction
?

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 18:32
weet je wat ook kan alle vragen in 1 keer stellen......

hoi

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 24 november 2001 12:53 schreef R.T.B het volgende:
kennen jullie een goede red faction clan die doet aan trainingen etc, dus dat je steeds hoger kan komen?, want ik ben er echt slecht in, als ik op zon n00b server kom heb ik maar 40 frags!. Dus ik wil zon training, want ik zie van die eliter spelers en die zijn echt goed, bijna bij elk potje hebben ze 100 frags ofzo. En ik denk dat ze dat zonder cheating doen!

Ik wil zo goed worden en speel daaom bijna elke dag een uurtje of vaak meer red faction. Ik speelde het een lange tijd niet, maar begin weer te spelen, eerst toen ik het voor het eerst online rf speelde had ik met ctf een keer wel 5 captures gedaan, maar nu moet ik goed zoeknen naar een cheatvrij server!

Il zie soms van die mensen die naar beneden vallen van het level af en blijven dan leven, das nie eerlijk, ze kunnen daardoor iedereen makkelijk met zon raildriver afknallen. Is niet meer zo eerlijk he. Maarja, die dedicated servers kicken die mensen soms.

De vraag is eigenlijk, Wat zijn de clans met rangen en trainingen en welke servers hebben die?
Ik zit zelf in een RF clan (lordz) we spelen alleen TDM, al zou ik wel CTF willen gaan spelen. wij oefenen meestal paar keer in de week op onze clanserver (gewoon iemand die host paar met snelle verbindingen). Dus als ik jou was zou ik gewoon gaan oefenen op publics, heb je geen clan voor nodig is wel leuk vooral als je elkaar eenmaal kent. (ik cheat niet en weet ook voor 99,9% zeeker dat er niemand anders is die cheat (iig ben er nooit ene tegen gekomen) (volgens mij zijn er nog geen cheats ook).

Verwijderd

er zijn wel degelijk cheaters
bv.. ik zag een keer
dat iemand
met dat super wapen ( met die grote kogels )
zo 100x achter elkaar schoot
en ik zag in 1 keer dat die zelfde gozer naar het andere kasteel begon te vliegen ( het was de map broken arrows )
en hij kon ook niet dood
dus cheats bestaan er wel voor
Pagina: 1