Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ik kan niet je rechten goed zetten
Ik heb mezelf nu maar even beholpen met het 'editten' van je post.
Ik heb namelijk wel HTML rechten en als ik 'edit' krijg je ook een post MET HTML
.
Leek me voor nu even de beste oplossing, ik zal eens wat vragen voor JOU rechten
.
Ik heb namelijk wel HTML rechten en als ik 'edit' krijg je ook een post MET HTML
Leek me voor nu even de beste oplossing, ik zal eens wat vragen voor JOU rechten
Je kan het best even DSmarty een trap onder de... koe geven om dat wel of niet te fixen, ik geloof dat hij recentelijk wat aan de lijst met HTML posters heeft zitten te sleutelen.
We spend our years as a tale that is told
DSmarty kan dat helemaal nietOp zaterdag 24 november 2001 13:32 schreef Dutchman! het volgende:
Je kan het best even DSmarty een trap onder de... koe geven om dat wel of niet te fixen, ik geloof dat hij recentelijk wat aan de lijst met HTML posters heeft zitten te sleutelen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Het lijstje als in wie het zou moeten hebben, niet de toepassing daarvanOp zaterdag 24 november 2001 13:34 schreef JvS het volgende:
[..]
DSmarty kan dat helemaal niet. Hij kan hooguit een HGA of serveradmin of MT'er ofzo een schop/toestemming geven om HTML rechten toe te kennen
.
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Lijkt me sterk. Dat kan hij ook niet geloof ik.
(zeg het maar als ik weer wat zeg dat niet klopt)
Ik zie Dsmarty waarschijnlijk vanavond op de DPC meeting. Mag hij even uitleggen waarom ik geen HTML meer heb
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Tuurlijk kan hij beslissen wie hij vertrouwt voor de DPC html, toch?Op zaterdag 24 november 2001 13:35 schreef HlpDsK het volgende:
Lijkt me sterk. Dat kan hij ook niet geloof ik.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb 't ff goed gezet, 't moet nu werken 
[edit]
Overigens kan JvS dit soort acties voortaan ook doen.
[edit]
Overigens kan JvS dit soort acties voortaan ook doen.
Pagina: 1