Toon posts:

HCC & Alpha PEP66t

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuit de alpha pep66t aangeschaft.

Ik heb de volgende vragen :

1. Hij is niet voor amd tbird maar dit is te veranderen maar hoe?
2. Ik heb een asus a7v133 iemand ervaring mee met de pep of hij wel goed past?
3. Ik heb nu aleen nog de heatsink maar ik zoek nu wel een fannetje. Geen delta want ik hoef de klote herrie niet. Ik zat te denken aan sunon.

Graag zo snel mogelijk hulp want ik ben hier niet een hele week :)

Verwijderd

Tja, als ie zo niet past dan moet je em effe modden he. Op overclockers.com stond wel een artikel waar ze de PEP66 gingen ombouwen tot Socket A cooler. Moet je maar effe zoeken. Stelt niet zoveel voor.

Greetz

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:24

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik heb een 'gewone' A7V, met een PEP66t, toen ie nog 'standaard' was paste ie perfect, ik heb er nu echter een 80x80mm fan op zitten met fanduct (dus die 'shroud' gekanteld zoals in die modguide)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zaterdag 24 november 2001 12:46 schreef cyberplague het volgende:
Ik heb zojuit de alpha pep66t aangeschaft.

Ik heb de volgende vragen :

1. Hij is niet voor amd tbird maar dit is te veranderen maar hoe?
2. Ik heb een asus a7v133 iemand ervaring mee met de pep of hij wel goed past?
3. Ik heb nu aleen nog de heatsink maar ik zoek nu wel een fannetje. Geen delta want ik hoef de klote herrie niet. Ik zat te denken aan sunon.

Graag zo snel mogelijk hulp want ik ben hier niet een hele week :)
Ik geloof dat sunon's niet echt super stil zijn hoor... probeer een Papst fan te scoren, dat zijn de stilste (wel duur)
Display elektronica verkoopt ze (in Utrecht, Amsterdam en nog een paar grote plaatsen)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done